Големите вериги: още нови магазини и повече онлайн

Мениджърите на 9 търговски компании за очакванията и инвестициите през 2021 г.

Пандемия, дистанция, затворени магазини за нехранителни стоки. Първоначално паническо пазаруване и презапасяване с продукти. Проблеми с доставките и адаптиране към новите условия за бизнес. Силен ръст на онлайн продажбите. Спад на клиенти, очаквано намаление на обороти. Такава бе изминалата година за търговците на дребно в страната.

Каква точно беше 2020 и какви са очакванията за тази година сред мениджърите на топ вериги в страната, подредени по приходите им за 2019 г.?


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се