Големите вериги: още нови магазини и повече онлайн

Мениджърите на 9 търговски компании за очакванията и инвестициите през 2021 г.

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Пандемия, дистанция, затворени магазини за нехранителни стоки. Първоначално паническо пазаруване и презапасяване с продукти. Проблеми с доставките и адаптиране към новите условия за бизнес. Силен ръст на онлайн продажбите. Спад на клиенти, очаквано намаление на обороти. Такава бе изминалата година за търговците на дребно в страната.

Каква точно беше 2020 и какви са очакванията за тази година сред мениджърите на топ вериги в страната, подредени по приходите им за 2019 г.?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vzoran avatar :-|
    vzoran
    • - 3
    • + 1

    Арогантно е да не се предлагат онлайн доставки. Т МАРКЕТ заслужават адмирации, въпреки че онлайн доставките им и обслужването не са перфектни. Фуудпанда предлага най-добрата услуга, бързина и обслужване. При положение че Лидъл спят, Била какво чакат?

    Нередност?
  • 2
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina
    • - 3
    • + 5

    За мен BILLA е Номер 1. Имат най-добрата пекарна и топла витрина с ястия. А и чантичките не са лоши (и това го казва една стара чанта).

    Нередност?
  • 3
    murttle avatar :-|
    murttle
    • - 2

    Бях приятно изненадана от онлайн услугата на Т Маркет. Погледнах от любопитство, защото нямам добър опит с физическите им магазини, но тук нещата са съвсем различни. Сайтът на онлайн магазина им е много добре направен, по-лесен за навигация от доста други, включително такива, които отдавна се занимават с доставка на храни като foodpanda или ebag. Асортиментът е добър, ясно обозначени и много промоции и акции, доставките са точни и продължават да са безплатни, до врата, проявяват гъвкавост, часовете се спазват, стоките са с очакваното качество, куриерите използват лични предпазни средства, плащаш на тях с карта или в брой. Мислех, че Кауфланд ще се справят по-добре, но на практика не се получи. Очаквам Билла също да предложи онлайн услуга, бих я ползвала, ако пренесат в нея добрите си практики.

    Нередност?
  • 4
    bzm avatar :-P
    bzm

    До коментар [#3] от "murttle":

    A опитахте ли да купите нещо от T-MARKET? Ако не сте,направете го!

    Нередност?
  • 5
    bzm avatar :-(
    bzm

    Лакомията на веригите е пословична и не си дават сметка, че ще търсят българина в Германия за да му продават. Държавата нехае, няма регулация и ще си хапе з@дника,но няма от къде да се намерят хора за елементарни дейности в страната.

    Нередност?
  • 6
    murttle avatar :-|
    murttle

    До коментар [#4] от "bzm":

    Правя го всяка седмица от януари досега. Не всичко от предлагания асортимент ми харесва, но има достатъчен избор, за да избегна излишното влизане в магазини. Системата на Т Маркет е добра, досега само една грешка имаха и я поправиха веднага. Най-удобно ми е, че може да се избира ден и час за доставката, а тя е безплатна. Засега продължавам да ползвам тяхната услуга. Поръчвала съм също от Фуудпанда/Кауфланд – неудобно търсене в сайта, беден асортимент, платена доставка. На ebag системата е добра, но цените са по-високи и липсват някои производители, които харесвам. Няколко пъти съм поръчвала т.нар. фермерски продукти от производители, там пък е пълна трагедия – и като срокове за доставка, и като асортимент, а и качеството е меко казано прехвалено. Това е общо взето опитът ми с доставки на хранителни продукти.

    Нередност?
Нов коментар