Инвестирайте в преживяването на клиентите

Как ресторантите да оцелеят и да се развиват в "новото нормално" - препоръки от McKinsey

Гостите искат повече дезинфекция и по-малък контакт, но и са по-склонни да експериментират с нови продукти и услуги

Инвестирайте в преживяването на клиентите и разработете дългосрочен модел, който взима предвид условията на новата икономика. Това обобщено са съветите на консултантската компания McKinsey за управителите на ресторанти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове