Инвестирайте в преживяването на клиентите
Как ресторантите да оцелеят и да се развиват в "новото нормално" - препоръки от McKinsey
Shutterstock
©
Shutterstock
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Гостите искат повече дезинфекция и по-малък контакт, но и са по-склонни да експериментират с нови продукти и услуги
Инвестирайте в преживяването на клиентите и разработете дългосрочен модел, който взима предвид условията на новата икономика. Това обобщено са съветите на консултантската компания McKinsey за управителите на ресторанти.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове