CES изпреварва автоизложението в Детройт, докато автомобилите стават електрически

Производителите се насочват към Лас Вегас, докато технологичните гиганти - към Детройт. Дали ще се сблъскат по пътя си?

Два футуристични модела на Cadillac бяха представени на изложението в Лас Вегас
Два футуристични модела на Cadillac бяха представени на изложението в Лас Вегас    ©  Reuters
Два футуристични модела на Cadillac бяха представени на изложението в Лас Вегас
Два футуристични модела на Cadillac бяха представени на изложението в Лас Вегас    ©  Reuters

Годишното изложение за потребителска електроника (CES) в Лас Вегас някога беше сбор за джаджи, които можете да сложите в джоба си или да закачите на стената си. От няколко години обаче това вече не е така.

Тъй като автомобилите еволюират от механична купчина в дигитализирана мобилна платформа и влиянието на автомобилните изложения отслабва, производителите на превозни средства търсят нови места за представяне на стоките си. На тазгодишното (виртуално) изложение за потребителска електроника, провело се от 11 до 14 януари, те отново се присъединиха към производителите на смартфони и смарт тоалетни, за да покажат своите най-интелигентни технологии.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се