PepsiCo и BeyondMeat обявиха, че планират съвместно да разработват и продават пакетирани храни и напитки, произведени от растителен протеин, съобщава Reuters. Растителните алтернативи на месото, като например кюфтетата за бургери и наденичките на Beyond Meat, придобиха популярност през последните години. Потребителите, стремящи се към по-здравословен живот, търсят начини да разширят менюто си или да изключат пилешкото, свинското и говеждото месо от него.
Акциите на производителя на месни заместители поскъпнаха с близо 18% след новината вчера и достигнаха ниво от почти 187 долара. BeyondMeat претърпя изненадваща загуба през последното отчетено тримесечие, тъй като търсенето на продуктите на американската компания от ресторантите и хранителните магазини намаля след първоначалния скок в началото на пандемията от COVID-19.
Новото партньорство на Beyond Meat с PepsiCo ще даде на производителя на заместители на месни продукти достъп до дистрибуционните и маркетинговите ресурси на гиганта. Това ще му позволи и да се разшири в нови продуктови линии, заяви главният изпълнителен директор на BeyondMeat Итън Браун.
Американският конкурент на Coca-Cola - PepsiCo, който освен едноименната газирана напитка притежава и марките Lays, Quaker и Gatorade, също се стреми да разшири портфолиото си от здравословни храни и напитки.
"Растителните протеини представляват вълнуваща възможност за растеж за нас, ново предизвикателство в усилията ни да изградим по-устойчива хранителна система", твърди Рам Кришнан, главен търговски директор на PepsiCo.
Финансовите условия на партньорството не се разкрива. Операциите ще се управляват чрез новото дружество PLANeT Partnership LLC.
PepsiCo и BeyondMeat обявиха, че планират съвместно да разработват и продават пакетирани храни и напитки, произведени от растителен протеин, съобщава Reuters. Растителните алтернативи на месото, като например кюфтетата за бургери и наденичките на Beyond Meat, придобиха популярност през последните години. Потребителите, стремящи се към по-здравословен живот, търсят начини да разширят менюто си или да изключат пилешкото, свинското и говеждото месо от него.
Акциите на производителя на месни заместители поскъпнаха с близо 18% след новината вчера и достигнаха ниво от почти 187 долара. BeyondMeat претърпя изненадваща загуба през последното отчетено тримесечие, тъй като търсенето на продуктите на американската компания от ресторантите и хранителните магазини намаля след първоначалния скок в началото на пандемията от COVID-19.
0 коментара