PepsiCo и Beyond Meat разработват нови храни от растителен протеин
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

PepsiCo и Beyond Meat разработват нови храни от растителен протеин

Reuters

PepsiCo и Beyond Meat разработват нови храни от растителен протеин

Двете американски компании ще си партнират в съвместен проект

2382 прочитания

Reuters

© Reuters


PepsiCo и BeyondMeat обявиха, че планират съвместно да разработват и продават пакетирани храни и напитки, произведени от растителен протеин, съобщава Reuters. Растителните алтернативи на месото, като например кюфтетата за бургери и наденичките на Beyond Meat, придобиха популярност през последните години. Потребителите, стремящи се към по-здравословен живот, търсят начини да разширят менюто си или да изключат пилешкото, свинското и говеждото месо от него.

Акциите на производителя на месни заместители поскъпнаха с близо 18% след новината вчера и достигнаха ниво от почти 187 долара. BeyondMeat претърпя изненадваща загуба през последното отчетено тримесечие, тъй като търсенето на продуктите на американската компания от ресторантите и хранителните магазини намаля след първоначалния скок в началото на пандемията от COVID-19.

Новото партньорство на Beyond Meat с PepsiCo ще даде на производителя на заместители на месни продукти достъп до дистрибуционните и маркетинговите ресурси на гиганта. Това ще му позволи и да се разшири в нови продуктови линии, заяви главният изпълнителен директор на BeyondMeat Итън Браун.

Американският конкурент на Coca-Cola - PepsiCo, който освен едноименната газирана напитка притежава и марките Lays, Quaker и Gatorade, също се стреми да разшири портфолиото си от здравословни храни и напитки.

"Растителните протеини представляват вълнуваща възможност за растеж за нас, ново предизвикателство в усилията ни да изградим по-устойчива хранителна система", твърди Рам Кришнан, главен търговски директор на PepsiCo.

Финансовите условия на партньорството не се разкрива. Операциите ще се управляват чрез новото дружество PLANeT Partnership LLC.

PepsiCo и BeyondMeat обявиха, че планират съвместно да разработват и продават пакетирани храни и напитки, произведени от растителен протеин, съобщава Reuters. Растителните алтернативи на месото, като например кюфтетата за бургери и наденичките на Beyond Meat, придобиха популярност през последните години. Потребителите, стремящи се към по-здравословен живот, търсят начини да разширят менюто си или да изключат пилешкото, свинското и говеждото месо от него.

Акциите на производителя на месни заместители поскъпнаха с близо 18% след новината вчера и достигнаха ниво от почти 187 долара. BeyondMeat претърпя изненадваща загуба през последното отчетено тримесечие, тъй като търсенето на продуктите на американската компания от ресторантите и хранителните магазини намаля след първоначалния скок в началото на пандемията от COVID-19.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK