Facebook с по-добри резултати, но очаква проблеми заради Apple

Промените в поверителността на компанията от Купертино ще ударят приходите на социалната мрежа

Най-голямата социална мрежа в света призна, че очаква да има "значителни проблеми с рекламното таргетиране през 2021 г.
Най-голямата социална мрежа в света призна, че очаква да има "значителни проблеми с рекламното таргетиране през 2021 г.    ©  Reuters
Най-голямата социална мрежа в света призна, че очаква да има "значителни проблеми с рекламното таргетиране през 2021 г.
Най-голямата социална мрежа в света призна, че очаква да има "значителни проблеми с рекламното таргетиране през 2021 г.    ©  Reuters

Финансовите резултати на Facebook надминаха за пореден път прогнозата след силен сезон на празничните реклами от търговците на дребно, но социалната мрежа предупреди, че предстоящите промени в поверителността на Apple могат да засегнат нейните приходи, защото могат да попречат на таргетирането на реклами.

Най-голямата социална мрежа в света призна, че очаква да има "значителни проблеми с рекламното таргетиране през 2021 г.", съобщава Reuters. Компанията на Марк Зукърбърг предвижда, че обновяването на операционната система за iPhone до iOS 14 ще започне да засяга приходите й още в края на първото тримесечие. Цената на акциите се понижи с над 3% в края на търговията.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се