Туристическата реклама на България: Нови 20 милиона за клишета
Държавата ще похарчи рекордна сума от бюджета за представяне на страната, а бизнесът настоява за промяна
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Темата накратко
- Държавата ще похарчи рекордна сума от бюджета за туристическа реклама през 2021 г.
- И тази година парите се разпръскват за показване на красиви гледки, което прави всяка държава и не води пътуващи.
- Секторът иска повече - гъвкавост и пренасочване на пари към алтернативни мерки за привличане на туристи.
След над 1 трлн. долара загуби през 2020 г. в глобалната туристическа индустрия тази година започва състезание между държавите в опит първи да наваксат, като отсега кипи рекламна активност.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове