Туристическата реклама на България: Нови 20 милиона за клишета

Държавата ще похарчи рекордна сума от бюджета за представяне на страната, а бизнесът настоява за промяна

Темата накратко
  • Държавата ще похарчи рекордна сума от бюджета за туристическа реклама през 2021 г.
  • И тази година парите се разпръскват за показване на красиви гледки, което прави всяка държава и не води пътуващи.
  • Секторът иска повече - гъвкавост и пренасочване на пари към алтернативни мерки за привличане на туристи.

След над 1 трлн. долара загуби през 2020 г. в глобалната туристическа индустрия тази година започва състезание между държавите в опит първи да наваксат, като отсега кипи рекламна активност.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове