Модната верига Peek & Cloppenburg ще отвори на 4 март в Sofia Ring Mall своя трети магазин в столицата. Той ще заема два етажа с обща търговска площ над 3000 кв. м.
Над 100 марки
Продуктовата гама на компанията предлага мода за цялото семейство по всякакъв повод - от дрехи за свободното време, през облекло за бизнес срещи до официални вечерни предложения за специални поводи. Peek & Cloppenburg поддържа марки от всички сегменти на модата и ценови категории.
В търговския обект в Sofia Ring Mall ще бъдат представени около 100 различни бранда, разделени по етажи на мъжка и дамска мода. Сред тях са Armani Exchange, BOSS, HUGO, JOOP!, Marc O'Polo, Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, S.Oliver, както и собствените марки на веригата като Jake*s и Review. В магазина ще има и обособена специална зона с предложения за облекло за спорт и за свободното време.
В 15 държави
Peek & Cloppenburg е семеен независим моден бранд за търговия на дребно и по данни на компанията пазарен лидер в сегмента на луксозните облекла. Притежава над 140 магазина в 15 държави в цяла Европа - Германия, Австрия, Швейцария, Холандия, Полша, Хърватия, Чехия, Унгария, Латвия, Литва, Румъния, Словения, Словакия, България, а от тази година и в Сърбия. Разширяването на компанията започва в края на 90-те години, днес заетите са около 16 000.
Освен търговските центрове към групата се числят и няколко дъщерни дружества. Сред тях е производителят на мъжко облекло ANSON'S Herrenhaus KG (ANSON'S). Фирмата е основана през 1989 г. като предприятие за текстил с централа в Дюселдорф, а днес притежава 19 модни къщи в 15 града и е най-големият доставчик на мъжко облекло в Германия. Част от Peek & Cloppenburg са и търговските обекти за собствената марка REVIEW, както и онлайн магазини. Собствените брандове се произвеждат и продават от International Brands Company. Други вътрешни фирми за услуги поемат маркетинга, дизайна, логистиката и ИТ.
От 2010 година
В България Peek & Cloppenburg присъства от 2010 г., когато отваря два магазина в София - през март в "Сердика център" и през април - в The Mall. Приходите на българското дружество за 2019 г. са 30.873 млн. лв. (2018 - 29.675 млн. лв.), а печалбата - 3.754 млн. лв.
Според доклада за дейността компанията определя търговията с модни дрехи като силно конкурентна. В документа се подчертава, че "такава агресивна бизнес среда определя нуждата от високо квалифицирани търговски представители, висококачествени дрехи, обстойно маркетингово проучване и реклама, добре изградена оперативна структура". Фирмата съобщава също, че "разчита на най-големия си актив - добре обучени служители".
Модната верига Peek & Cloppenburg ще отвори на 4 март в Sofia Ring Mall своя трети магазин в столицата. Той ще заема два етажа с обща търговска площ над 3000 кв. м.
11 коментара
с два магазина 31млн оборот на година .... горе-долу излиза 4300 лв оборот на час на магазин. Нещо пропуснато има в тази статия, вероятно важно. Инак това е за 2019, преди пенсионерите да нападнат моловете с петдесетолевките...
Няма как да натрупаш опит и компетентност във финансовата сфера, докато се търкаляш в креватите на хората...
Един много добър пример за просперитета в нашата България... Момчета, просто имате грешните атрибути за да направите и вие първият си милион от "комисионни" по сделки.
Докато гореспоменатия господин е намерил друг начин за просперитет, измама и изнудване...
И двамата са еднакви "професионалист", но за Харалампи Х. мога да кажа, че е доста изпечен измамник и единственото, което можете да направите за да се предпазите, е да избягвате такива съмнителни "финансови посредници" /измамници/!
Всеки ден излизат все нови милионери, забогатяли от измами. До кога в тая държава ще се забогатява или с външен вид, или с измама? Кога ще започнат да напрягат тия мозъци за нещо конструктивно, вместо как да прецавкат хората и да им вземат и малкото което имат?!
Срамота е да, че държата дава право на хора като г-н Хараланов да злоупотребява със закона, заради хилядите вратички и недоуточнения в него...