Alphabet с рекордни тримесечни приходи, но облачният бизнес е на загуба
Компанията печели от възстановяването на глобалните рекламни разходи


Компанията майка на Google - Alphabet, отчете рекордни приходи за второто фискално тримесечие въпреки пандемията. Отличните резултати се дължат на факта, че приходите от реклама са нараснали по време на празничния сезон. Тя печели от възстановяването на глобалните рекламни разходи, които бяха ударени в началото на 2020 г. заради ограниченията в резултат на коронавируса.
Alphabet отчете най-високите си тримесечни приходи - 56.9 млрд. долара при 43.2 млрд. година по-рано. Рекламният бизнес е осигурил 46.2 млрд. от тях, което е годишен ръст от 22%. Печалбата също отчита сериозно повишение - от 9.3 млрд. на 15.7 млрд. долара. Резултатите надхвърлят значително предвижданията на анализаторите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.