Декларацията за поверителност на Apple рита Facebook там, където боли
Производителят на iPhone се противопоставя на своите съседи от Силициевата долина, които са зависими от рекламата


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Рядко се случва един технологичен гигант да критикува друг, както Apple критикува Facebook. "Какви са последствията от приоритизирането на конспиративните теории и подбудите към насилие само заради високото им ниво на ангажираност", попита шефът на Apple Тим Кук в реч на 28 януари. "Социалната дилема", казва той, "не трябва да бъде допусната да се превърне в социална катастрофа". Има предвид Facebook, но не го назовава. Миналата година платформата се оплака от представянето й в хитовия документален филм на Netflix "The Social Dilemma".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Статията е толкова зле преведена, че по-добре да я бяхте оставили на английски, поне да не се мъчим с изречения като "Разбира се, оплакванията на Facebook не са съвсем без личен интерес". Толкова сте свалили нивото, че ме е срам.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход