Декларацията за поверителност на Apple рита Facebook там, където боли

Производителят на iPhone се противопоставя на своите съседи от Силициевата долина, които са зависими от рекламата

Решението вероятно ще навреди на Facebook, на Google и на широк спектър от други рекламно-технологични бизнеси
Решението вероятно ще навреди на Facebook, на Google и на широк спектър от други рекламно-технологични бизнеси
Решението вероятно ще навреди на Facebook, на Google и на широк спектър от други рекламно-технологични бизнеси    ©  Shutterstock
Решението вероятно ще навреди на Facebook, на Google и на широк спектър от други рекламно-технологични бизнеси    ©  Shutterstock

Рядко се случва един технологичен гигант да критикува друг, както Apple критикува Facebook. "Какви са последствията от приоритизирането на конспиративните теории и подбудите към насилие само заради високото им ниво на ангажираност", попита шефът на Apple Тим Кук в реч на 28 януари. "Социалната дилема", казва той, "не трябва да бъде допусната да се превърне в социална катастрофа". Има предвид Facebook, но не го назовава. Миналата година платформата се оплака от представянето й в хитовия документален филм на Netflix "The Social Dilemma".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    esstrella avatar :-|
    Velina Tomova
    • - 1
    • + 2

    Статията е толкова зле преведена, че по-добре да я бяхте оставили на английски, поне да не се мъчим с изречения като "Разбира се, оплакванията на Facebook не са съвсем без личен интерес". Толкова сте свалили нивото, че ме е срам.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал