"Кеш Кредит": "Кредит" означава преди всичко "доверие"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Кеш Кредит": "Кредит" означава преди всичко "доверие"

"Кеш Кредит": "Кредит" означава преди всичко "доверие"

За десет години компанията се превърна в лидер на пазара на небанковото кредитиране в страната

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
3336 прочитания

"Кредит" означава преди всичко "доверие". А доверието се гради трудно, особено по време на криза . Ето защо компании като "Кеш Кредит", които вече 10 години са лидери на пазара на небанковото кредитиране в страната, заслужават особено внимание. Още повече, че фирмата оперира успешно на няколко континента - Европа, Азия и Африка.

От създаването си досега

растежът на дружеството е впечатляващ

"Кеш Кредит" е първата фирма в страната, разработила интегрирано партньорство с мобилни оператори. Компанията предлага финансовата услуга за клиентите им директно в магазините, познати по това време с брандовете "МТЕЛ", "Глобул", "Германос". След време "Кеш Кредит" става и първата компания в света, отпуснала кредит по "Вайбър".

Междувременно пазарът на небанковото микрокредитиране се е променил много за последните 10 години. От агентските офиси до бърз кредит - предложенията са на клик разстояние. Размита е разликата между банков и небанков кредит, един клиент вече може да има 4-5 кредита към различни финансови институции.

Офертите на "Кеш Кредит" са достъпни навсякъде: онлайн, в офис, по "Вайбър", по телефона, със SMS. В офисите на дружеството може да се плати сметка или вноска по кредит - на практика това е финансов супермаркет от ново поколение. Компанията е единствената на пазара за бързи кредити в страната със силно развити както офис мрежа, така и изключително конкурентен онлайн сегмент. Днес само срещу лична карта с одобрение до 6 минути клиентът получава свръх бърз микрокредит от 100 до 4000 лв. или, накратко казано - това е най-бързото одобрение в България.

Здравата основа на модела на компанията

е с формата на геометричен триъгълник, който включва лично обслужване, иновативни технологични решения и екип. През последните 5 години инвестициите на дружеството в човешкия капитал са видими: следват пет награди за работодател и Wellbeing политика за благосъстояние на служителите. Така се стига и до "Финтех със сърце" - множество реализирани благотворителни кампании, превърнали се в част от корпоративната култура на "Кеш Кредит".

Залогът пред бизнеса изисква в технологичната ера балансът между "финтех" и близостта до клиентите да е налице. А инструментите на компанията са дигитални канали и мрежа, чатбот и кол център.

Служителите във фирмата преминават през специално обучение, за да могат да са полезни и адекватни на реалностите. Три години подред дружеството печели награди за клиентско обслужване, като 96% от клиентите използват "Кеш Кредит" отново.

Оценката на риска и сигурността

са въпрос на опит и са най-важният актив на фирмите от бранша. Лицево и гласово разпознаване, невронни системи и алтернативни канали за информация като история на комунални сметки и социални мрежи - всичко, което повишава доверието в кредитния процес, се използва пълноценно. При това доста преди да стане част от задължителните изисквания на регулатора. Съвременният скоринг и изцяло автоматизираният процес на одобрение дават възможност на компанията светкавично бързо да прецени кандидатстващия за кредит.

"Кредит се взема с градивна причина" - това е веруюто на главния изпълнителен директор на компанията Зорница Янакиева. - Ключов елемент е нагласата на служителите, те трябва да могат да се поставят в обувките на клиентите. Дори понякога в посока на това да ги посъветват как да не задлъжняват прекомерно".

А бъдещето е в грамотността, финансовото образование и подпомагане на предприемаческия дух. С програма за кредитиране на микробизнеси на "Кеш Кредит" част от тези кредити за бизнес стават безлихвени.

Съзнанието за изграждане на положителен кредитен рейтинг у кредитополучателите също се култивира. От компанията създават продукта Scorify - платформа за пълна онлайн кредитна оценка и анализ на кредитоспособността. Така всеки, независимо дали възнамерява да тегли кредит, може да следи кредитния си рейтинг. А той за финансите е като кръвното налягане при здравето - всеки го има и всеки трябва да го държи в норма.

Иновациите не спират

Новото предложение е небанкова услуга, но на банкова цена. С платформата CASHIO се предлага дигитален потребителски кредит от ново поколение с изцяло онлайн услуга за предоставяне, обслужване и плащане. Тя е напълно съобразена с гъвкавите реалности на модерният свят, където времето е най-ценният ресурс. А любителите на технологиите са повече от доволни.

"Първите години са най-важни. Там се създават и изковават ценностите и визията на компанията. За следващите 10 години си поставяме за цел да включим все повече хора в достъпа до ресурс. Най-голямата ни гордост е, че доставяме на българите глобална услуга, но на местно ниво", прави равносметка Зорница Янакиева.

Пазарът се дигитализира и става свръхтехнологичен. Колкото и "финтех" да са компаниите от бранша, за да просперират и да растат, не бива да забравят, че има нужда от сърце. За 10 години в "Кеш Кредит" изглежда са научили този важен урок.

"Кредит" означава преди всичко "доверие". А доверието се гради трудно, особено по време на криза . Ето защо компании като "Кеш Кредит", които вече 10 години са лидери на пазара на небанковото кредитиране в страната, заслужават особено внимание. Още повече, че фирмата оперира успешно на няколко континента - Европа, Азия и Африка.

От създаването си досега


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

Намери ми наемател

Намери ми наемател

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.