Половината от бизнеса на полската верига за обувки ССС вече е онлайн

Компанията, позната тук и със сайта obuvki.bg, свива физическите си магазини до 500-600 кв.м. Амбициозната експанзия в Германия завърши с фалит

През октомври 2019 г. ССС открива своя 16-и магазин в страната.
През октомври 2019 г. ССС открива своя 16-и магазин в страната.
През октомври 2019 г. ССС открива своя 16-и магазин в страната.
През октомври 2019 г. ССС открива своя 16-и магазин в страната.
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Бързото преориентиране към онлайн търговия помогна на полската ССС Group да премине почти незасегната през пандемичната 2020 г. Компанията, която е пазарен лидер в сектора на обувките в Централна и Източна Европа, завършва финансова 2020/2021 г. с едва 3% спад в приходите до 5.6 млрд. злоти (1.25 млрд. евро). Ръстът на онлайн търговията обаче е 71% на годишна база и през 2020 г. от нея вече идват 48% от бизнеса на групата. Само през последната четвърт на миналата година делът й достига 55%. Е-продажбите почти изцяло компенсират спада на физическите магазини.

CCC Group присъства в 30 държави към края на януари 2021 г., сред които и България. В 22 от тях групата има стационарни магазини - 1029 с обща площ 685 хил. кв.м. В други 17 страни е само онлайн. ССС има общо 70 онлайн платформи в цяла Европа: eobuwie.pl, ccc.eu, Modivo, DeeZee, Gino Rossi. В България нейна е obuvki.bg.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал