"Lidl цена" означава още по-лесно и изгодно пазаруване

"Lidl цена" означава още по-лесно и изгодно пазаруване

Всички разходи за промоциите се заплащат от веригата, без тя да прехвърля финансови тежести към доставчиците си

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
5987 прочитания

Този месец "Лидл България" обяви новото име на изгодното пазаруване във веригата - "Lidl цена". Какво всъщност стои зад атрактивната фраза?

Под наименованието се включват продуктови предложения с намалени или силно конкурентни спрямо пазара цени. Така компанията обединява досегашни седмични активации, оферти и промоционални активности, като дава заявка да ги надгради и развие с още изгодни предложения в течение на годината. Следвайки философията на бизнес модела си, а именно, че качеството трябва да бъде масово достъпно, "Лидл България" следва и потребителските очаквания на клиентите си, които са все по-осезаемо бюджетно ориентирани и чувствителни към цените.

"Lidl цена" съвсем естествено продължава цялостната политика на компанията към ценовите промоции. Доказателство за това са първите месеци след пандемията през март миналата година, когато веригата разшири портфолиото си с качествени и същевременно бюджетни продукти, увеличи честотата на ценовите акции с изгодни XXL опаковки и разнообразието от нови български продукти - над 90 само за първите два месеца от обявяването на пандемията. А през есента на 2020 г. компанията предложи и допълнителни възможности за отстъпки с мобилното приложение Lidl Plus.

С обединяването на досегашни познати седмични промоции и надграждането им с нови през годината "Lidl цена" дава две основни предимства на клиентите - от една страна лесно и бързо да се ориентират към най-изгодните в момента предложения на веригата, а от друга - да планират и оптимизират бюджета си за пазаруване. И всичко това, без да се налага да правят компромис с качеството на продуктите.

От компанията споделят, че това е начинът, който са избрали да поемат своята част от отговорността в трудната икономическа година, така че да осигурят на клиентите си лесно, сигурно и бюджетно пазаруване. Още повече, че всички разходи за промоциите, включително и при "Lidl цена", се заплащат единствено от компанията, без тя да прехвърля финансови тежести към доставчиците си.

Този месец "Лидл България" обяви новото име на изгодното пазаруване във веригата - "Lidl цена". Какво всъщност стои зад атрактивната фраза?

Под наименованието се включват продуктови предложения с намалени или силно конкурентни спрямо пазара цени. Така компанията обединява досегашни седмични активации, оферти и промоционални активности, като дава заявка да ги надгради и развие с още изгодни предложения в течение на годината. Следвайки философията на бизнес модела си, а именно, че качеството трябва да бъде масово достъпно, "Лидл България" следва и потребителските очаквания на клиентите си, които са все по-осезаемо бюджетно ориентирани и чувствителни към цените.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.

Още от Капитал