10 години "Майлстоун Системс" в България: Inspire(d) Beyond Today
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

10 години "Майлстоун Системс" в България: Inspire(d) Beyond Today

10 години "Майлстоун Системс" в България: Inspire(d) Beyond Today

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
3318 прочитания

"Майлстоун" празнува

Компанията "Майлстоун Системс" празнува своята 10-годишнина в България с присъщите на екипа страст и изобретателност. На 9 февруари почти 200 човека се събират виртуално, за да вдигнат тост за всичко, което са постигнали заедно, и за всичко, което им предстои. Специално подготвени от известен софийски барман коктейли, придружени с индивидуално брандиран за всеки шейкър, са само част от изненадите за хората на "Майлстоун".

Вдъхновяващ подарък

По повод годишнината и като подарък за служителите се ражда инициативата Inspire(d) Beyond Today: серия от разговори с вдъхновяващи личности, проведени в офиса на "Майлстоун". Целта на тези срещи е да подготви хората за това, което носи бъдещето, да им вдъхне смелост да преследват мечтите си и да ги подкрепи да не спират да изследват света. До момента гости на Inspire(d) Beyond Today са били учителят по физика Теодосий Теодосиев, волейболистът Владо Николов, Влади Гюров, за когото ограниченията са само в ума, и Стефан и Макс Иванови, баща и син, които преплаваха Атлантика. Разговорите са достъпни за всички в YouTube и Spotify. "Майлстоун Системс" от самото начало вземат решение рубриката да излезе извън границите на организацията, защото искат да споделят вдъхновението, знанията и прозренията, които тези разговори носят, с широката аудитория и така да направят подарък за годишнината си за всички.

Кои са "Майлстоун"

"Майлстоун Системс" стартира през 1998 г. в Дания и днес е сред лидерите в производството на софтуер за видеомениджмънт и IP-базирано видеонаблюдение. Представена в 25 държави, от 2014 г. е самостоятелна компания в групата на Cannon Inc.

Защо София

В София се намира вторият по големина офис за развойна дейност след централата в Копенхаген, Дания, и основен хъб за управление на продажбите в Централна и Източна Европа. Българският офис отваря врати през февруари 2011 г., като през първата година е дом за разработчиците на мобилния сървър под войнственото име "Викинг".

Първоначално стартира като R&D център, но потенциалът на българския пазар за специалисти е толкова голям, че скоро "Майлстоун Системс" развива и други функции. Привлечени са квалифицирани кадри в различни технически и нетехнически отдели, които формират целия бизнес цикъл на разработка, поддръжка и продажби на софтуер. Така за 10 години в София компанията започва от нула, а в момента в София работят над160 специалисти.

Навсякъде

С над 1000 служители в 25 страни разнообразието е движеща сила за компанията. Различията раждат многобройни перспективи, а те водят до нови брилянтни идеи.

Успешни

През последните 10 години "Майлстоун Системс" е сред световните №1 доставчици на софтуер за видео наблюдение и мениджмънт. Партнират си с най-добрите на пазара, вярвайки в силата на общите усилия.

Различни

Какво отличава компанията и защо съществува повече от две десетилетия глобално и вече 10 години в България? В "Майлстоун Системс" вярват, че отговорът на този въпрос се крие в културата на компанията. Идентичността на организацията е силно повлияна от скандинавската култура, която е прагматична, но и силно ориентирана към индивида, грижата за човека и качеството на живот. Затова за хората в компанията е водещ здравословният баланс между работа и личен живот, както и професионалното обучение и развитието им. Самите служители определят културата на своята компания като "people first" или ориентирана изцяло към хората.

People first

Въпреки йерархичната структура, всеки служител има свободата да изрази мнението си и да даде предложение, независимо от мястото си в организацията. Това се пренася и във взаимоотношенията между хората в компанията - свободно споделят своята гледната точка и всеки уважава мнението на другия. Мениджърите се стараят да провеждат редовни 1:1 разговори с всеки член от екипа си, за да са сигурни, че хората са чути и имат възможност да дадат своята обратна връзка. Най-яркият пример за това, че хората в компания са изключително важни, е участието на всички служители в определянето на новата мисия на компанията "Make the world see" през 2016 г.

Think like a Købmand

Този израз събира в значението си друга важна ценност за културата на "Майлстоун Системс". Да мислиш като købmand дава възможност на всеки служител да се постави на мястото на собственик на бизнеса. Изправен пред избор в своята работа, той се пита как би постъпил, ако става дума за собствената му компания. Това за "Майлстоун Системс" като работодател означава, че служителите носят отговорност, а за самите служители, че тяхната предприемчивост и креативност се ценят високо.

"Майлстоун" празнува

Компанията "Майлстоун Системс" празнува своята 10-годишнина в България с присъщите на екипа страст и изобретателност. На 9 февруари почти 200 човека се събират виртуално, за да вдигнат тост за всичко, което са постигнали заедно, и за всичко, което им предстои. Специално подготвени от известен софийски барман коктейли, придружени с индивидуално брандиран за всеки шейкър, са само част от изненадите за хората на "Майлстоун".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.