За кратко време CETIN България постигна много

За кратко време CETIN България постигна много

Ще продължим да се фокусираме върху 5G, растежа на бизнеса и обслужването на нашите клиенти, казва изпълнителният директор Петър Мудринич

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
3744 прочитания

CETIN България, част от PPF Group, е доставчик на мрежови и инфраструктурни услуги на едро, притежаващ и управляващ една от най-големите електронни съобщителни мрежи в България. Компанията е създадена през юли 2020 г. в отговор на нарастващото търсене на висококачествени инфраструктурни телекомуникационни и IT решения. С повече от 200 служители, денонощна поддръжка и широко разгръщане на инфраструктурата, CETIN България възнамерява да се превърне в един от най-предпочитаните доставчици на услуги на едро в България в областта на електронните комуникации.

Петър Мудринич пое поста изпълнителен директор на CETIN България на 15 януари 2021 г.

Г-н Мудринич, CETIN България бе създадена през юли 2020 г. в отговор на нарастващото търсене на висококачествени инфраструктурни телекомуникационни и IT решения. Каква е Вашата оценка за постиженията до момента?

CETIN България притежава и оперира една от най-големите комуникационни мрежи в България като доставчик на широка гама от телекомуникационни услуги - от предоставяне на свързаност, през всичко, свързано с IT инфраструктура, до комплексни и интегрирани телекомуникационни и IT решения, с възможност да бъдат адаптирани към специфичните нужди на клиентите.

За краткото време на съществуването си CETIN България постигна много. Докато отделяхме нашия бизнес, мрежа и IT активи от Telenor по време на безпрецедентна COVID-19 пандемия, ние не направихме компромис с услугите, които предоставяме на нашите клиенти. Имаме удоволствието да допринесем за развитието и поддръжката на мобилната телекомуникационна мрежа от световен клас на Telenor и за изключителното постижение от четири поредни сертификата Best in Test от umlaut, глобалната организация за измерване качеството на мрежите, определяна като златния стандарт в бранша. Фокусът на CETIN България е да предоставя качествени телекомуникационни и IT решения и ние ще продължим да държим на това.

Бяхме първият играч в сектора в България, който отдели мрежите си за достъп и пренос, IT инфраструктурата и бизнеса на едро от бизнеса с крайни клиенти. Да бъдеш първи, разбира се, е голямо предимство, но и огромна отговорност.

Струва си да се спомене, че наскоро официално завършихме консолидацията на България, Унгария, Сърбия и Чехия под една компания майка - CETIN Group. Това ни дава предимство при развитието на дейностите ни и укрепването на позицията ни като водещ играч в региона на Централна и Източна Европа.

Това, с което се гордея най-много обаче, е силният и висококвалифициран екип на CETIN България с над 200 професионалисти, мотивирани да дадат най-доброто от себе си.

Какво ви различава от другите доставчици на инфраструктура?

Ние сме повече от доставчик на инфраструктура. Наскоро, след промените на съвременния комуникационен пазар с голям брой OTT (over-the-top) играчи, на преден план излезе бизнес моделът - "мрежа като услуга". Следвайки този модел, CETIN България предоставя услуги чрез телекомуникационна мрежа в домейни за достъп и свързаност върху пасивна инфраструктура. Освен това ние сме доставчик и на IT решения, което е обичайно за подобни компании.

Поради това се позиционираме като истински двигател на дигиталната трансформация в България и региона на Централна и Източна Европа. Дълбоките познания, богатият опит и отдадеността на нашите хора са това, което движи нашата компания напред. Технологията, нашият гръбнак, е това, което ни позволява да предоставяме иновативни и устойчиви решения на нашите клиенти. Правим всичко възможно, за да следим световните тенденции и изисквания на клиентите, за да можем да доставим това, което наистина е необходимо от нас, с първокласно качество. Телекомуникационната индустрия се променя бързо и е изключително конкурентна, затова трябва постоянно да оптимизираме подход си, да сме в крак с тенденциите и да бъдем адаптивни по най-устойчивия начин.

Говорейки за Вашите клиенти, можете ли да разясните повече какъв е техният профил и какви услуги им предоставяте?

CETIN България предлага висококачествени и съвременни услуги, за да отговори на потребностите както на местния, така и на международния бизнес. Най-големият ни клиент е Telenor, но вече имаме и много други, като в същото време сме в преговори и с нови потенциални клиенти.

Освен услугите за търговия на едро с телекомуникационна мрежа, ние предлагаме и разнообразни услуги в областта на IT и сигурността. Непрекъснато работим с нашите клиенти за по-нататъшно разширяване на портфолиото ни от услуги.

Какви са плановете Ви за следващите пет години?

Ще продължим да се фокусираме върху 5G, растежа на бизнеса и обслужването на нашите клиенти.

Всяко следващо поколение мобилна мрежа е вълнуващо, но с 5G очакваме нещо повече от "поредното G". Непосредствената полза за всички ще бъде увеличената скорост на изтегляне и качване, като тази технология ще улесни нашето ежедневие, като позволи свързване на милиони устройства. В допълнение, по-ниските стойности на времезакъснение ще позволят въвеждането на цял спектър от услуги и продукти в областите на телемедицината, транспорта, образованието и др. За B2B сегмента краткосрочната възможност се крие в IoT, дигитализация на производството и други производствени процеси. 5G ще бъде преобразуващ за бизнеса с възможностите за разделяне на мрежата (network slicing) и създаване на множество мрежи в обща инфраструктура, където всяка част може да се използва за конкретен случай, клиент и решение. Нямаме търпение да осъществим всичко това в България.

Като финал искам да изразя радостта си да ръководя екипа на CETIN България, който неведнъж се доказа и е неимоверна и важна част от и за успеха на компанията.

CETIN България, част от PPF Group, е доставчик на мрежови и инфраструктурни услуги на едро, притежаващ и управляващ една от най-големите електронни съобщителни мрежи в България. Компанията е създадена през юли 2020 г. в отговор на нарастващото търсене на висококачествени инфраструктурни телекомуникационни и IT решения. С повече от 200 служители, денонощна поддръжка и широко разгръщане на инфраструктурата, CETIN България възнамерява да се превърне в един от най-предпочитаните доставчици на услуги на едро в България в областта на електронните комуникации.

Петър Мудринич пое поста изпълнителен директор на CETIN България на 15 януари 2021 г.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.