Новият брой: Магистрален грабеж

Димитрис Лиупис, Vivacom: Променяме играта с телевизия и интернет от нова ера

Димитрис Лиупис, Vivacom: Променяме играта с телевизия и интернет от нова ера

"Главната ни цел е да осигурим най-доброто съотношение цена - качество на клиента", казва главният търговски директор на Vivacom

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
14391 прочитания

Димитрис Лиупис е член на УС на Vivacom и главен търговски директор. Има повече от 25 години опит в телекомуникациите. Работил е в големи телекомуникационни оператори в няколко държави, заемал е ръководни позиции в областта на маркетинга и развитието на продуктите и услугите. В България Димитрис Лиупис работи повече от 10 години. Бил е директор "Продукти и услуги", а впоследствие главен директор маркетинг в "Глобул" (сега "Теленор") и директор "Продукти, услуги и решения" в Мтел. Има магистърска степен по компютърни науки от Университета на Кардиф, Уелс, Великобритания, и бакалавърска степен по информатика и математика от Университета на Рединг, Великобритания.

Г-н Лиупис, при старта на платформата ЕОNв България я представихте като нова ера в телевизията и интернета. Какво я прави такава?

ЕОN е много специална платформа, защото тя представя в синтезиран вид разбирането ни какво означава премиум услуга във всичките измерения на понятието. Това е изцяло нова телевизионна платформа, която предлага ексклузивно съдържание в комбинация с интернет със скорост до десет пъти по-висока от досегашната. Тя предоставя достъп до това, от което съвременният човек се нуждае - достъпно развлечение навсякъде и от всяко устройство, богато съдържание и супер бърз интернет. Повратната 2020 г. доказа, че хората имат нужда от неограничена свобода и безкомпромисно качество. Като част от United Group - водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа, Vivacom прави именно тази крачка - в унисон със световните тенденции съчетава супербързи и качествени мрежи с ексклузивно съдържание. С платформата EON променяме играта на пазара - влизаме в новата ера в телевизията и интернета, в която зрителят определя какво, къде и кога иска да гледа.

Казахте, че платформата ЕОNпредлага ексклузивно съдържание и супервисока скорост. Разкажете повече за това.

Няколко са основните функционалности на платформата, които я правят наистина първокласна услуга. Преди всичко тя идва с луксозен ЕОN приемник, който е вътрешна разработка на United Cloud. Той превръща всеки телевизор в смарт такъв от ново поколение. Поддържа 4K HDR Dolby Digital звук и осигурява достъп до интернет, YouTube, както и до пет хиляди приложения на Android, които включват други стрийминг услуги, социални мрежи, браузъри, игри. С него телевизорът може да се превърне дори в геймърска конзола.

Платформата позволява да се гледа съдържание на над 200 канала до седем дни назад във времето, а видеотеката предоставя над 10 000 заглавия висококачествено съдържание на български език, което се обогатява постоянно. Те включват също така достъп до най-популярната VoD (видео при поискване) услуга в региона - Pickbox, както и до Arena Play, HBO OD, Discovery, History/C&I, Nickelodeon, Disney English, MyBaby TV, детската платформа Hopster и други. За още по-голям лукс в дома потребителят получава и дистанционно, отличено с награди за дизайн от Red Dot и German Design Award 2020. То поддържа гласово търсене на български език.

Клиентите очакват най-доброто качество за цената, която плащат - това се стремим да им предложим и с платформата EON.

Интерфейсът също е модерен, интуитивен и изцяло в крак със световните тенденции. Изключително важен за всяка премиум услуга е персонализираният подход - в EON могат да се направят до 5 профила за отделните членове на семейството със съответно на интересите им съдържание.

ЕОN предлага и специален детски профил, в който съдържанието е защитено и подбрано спрямо възрастта и интересите на децата, а това е изключително удобно не само за най-малките, но и за спокойствието на родителите. Те могат да подсигурят профила с ПИН код и така децата няма да попаднат на неподходящо съдържание. Даваме възможност и за закупуване на атрактивно детско дистанционно за управление на детския профил.

Важно предимство на платформата е, че потребителите с Android Smart TV получават пълен достъп до платформата и съдържанието на EON дори и без приемник. Необходимо е само да изтеглят приложението EON Smart TV. ЕОN пакетите включват и мобилно приложение, което предлага всички функционалности - видеотека, архив, профили за гледане на смартфон, таблет или компютър. То позволява на потребителите да гледат цялото съдържание навсякъде, по всяко време и на всяко устройство.

Всичко това е достъпно в най-голямата 10 GIGA мрежа в България - супербърз интернет за безкомпромисно качество на всички занимания онлайн вкъщи. Тъй като качествената интернет връзка е от първостепенна необходимост за съвременния човек, ние развиваме постоянно нашата оптична мрежа. Сега 10 гигабитовата мрежа на Vivacom може да осигури оптична интернет връзка със скорост до 10 пъти по-висока от предишното поколение технологии. Стартирахме я в края на 2020 г., предлагайки достъп до новата технология на 115 000 домакинства в София, Варна, Бургас и Стара Загора. Разширяваме непрекъснато обхвата й, като до края на тази година планираме да я предоставим на над 300 000 домакинства в цялата страна.

Потребителите могат лично да се уверят в качествата на EON, като посетят някой от обновените магазини на Vivacom. Наскоро те бяха освежени и предлагат нов, модерен дизайн и възможност клиентите да тестват на практика технологичните услуги, които предоставяме.

Какви са отзивите на клиентите, има ли интерес към

платформата?

Предлагаме платформата в три ясни и прозрачни пакета, а в момента имаме и първоначална промоционална цена от 1 лев на месец за първите до 4 месеца в зависимост от избрания абонамент. Наблюдаваме голям интерес от страна на клиентите, които оценяват възможностите и достъпността на новата услуга.

10-гигабитовата мрежа на Vivacom може да осигури оптична интернет връзка със скорост до 10 пъти по-висока от предишното поколение технологии.

Не случайно EON е една от най-популярните платформи в Югоизточна Европа, а вече и у нас. Трябва да добавя, че нашите потребителите са свикнали да получават висококачествени услуги и продукти, да имат достъп до модерни и иновативни устройства и технологии. Клиентите очакват най-доброто качество за цената, която плащат - това се стремим да им предложим и с платформата EON.

Освен старта наEON, наскоро Vivacom получи официално лиценз за изграждане на5Gмрежа. Какви са плановете ви в това отношение?

Инвестираме в мрежата от пето поколение, защото нашите потребители имат нужда от капацитет и скорост, която четвъртото поколение мрежа не може да осигури заради нарастващото потребление. Планираме да разширим с бързи темпове покритието на 5G мрежата. Предвидени са значителни инвестиции в C-band за осигуряване на допълнителен капацитет и още по-високи скорости. В следващите 5 години е предвидено надграждане на сайтовете, пренасящи над 80% от трафика на цялата мрежа. Всичко това става възможно, след като през април се проведе търг с тайно наддаване за радиочестотния спектър в обхват 3.6 GHz и тогава Vivacom спечели лиценз за честотна лента 3700-3800 MHz. Официалното разрешение беше издадено през май, така че сега ни предстои разширяване на обхвата на мрежата, след като през септември 2020 г. Vivacom беше първият оператор в България, който стартира търговска 5G мрежа по иновативния метод за динамично споделяне на спектъра. Уверени сме, че 5G свързаността има сериозен потенциал в индустрията, промишлеността, в развитието на умния град, телемедицината, дигиталното образование.

Това е бъдещето, а 5G е флагманът на Индустрия 4.0. Vivacom ще продължи да се доказва като стабилен и сигурен партньор на бизнеса, държавната администрация и общините, тъй като нашата стратегия е да поставяме клиента във фокуса на своята работа. Работим в тази посока и ще предложим на българските потребители високотехнологични решения, които подпомагат растежа и развитието на обществото.

Димитрис Лиупис е член на УС на Vivacom и главен търговски директор. Има повече от 25 години опит в телекомуникациите. Работил е в големи телекомуникационни оператори в няколко държави, заемал е ръководни позиции в областта на маркетинга и развитието на продуктите и услугите. В България Димитрис Лиупис работи повече от 10 години. Бил е директор "Продукти и услуги", а впоследствие главен директор маркетинг в "Глобул" (сега "Теленор") и директор "Продукти, услуги и решения" в Мтел. Има магистърска степен по компютърни науки от Университета на Кардиф, Уелс, Великобритания, и бакалавърска степен по информатика и математика от Университета на Рединг, Великобритания.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.