Собственикът на "Софиямед" Михаил Тиков навлиза в търговията с автомобили

Компанията му "Булфарма" иска да купи големите дилъри на групата Renault Nissan "Н Ауто София" и "Еспас Ауто"

Михаил Тиков    ©  Мария Съботинова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

При липсата на чужди инвеститори през последните години в България сега в подготовка е поредна сделка между български играчи: основателят на холдинга от болници "Булфарма" д-р Михаил Тиков планира да купи дилъри на автомобили от дружество на друг местен бизнесмен - "Авто Юнион", в което най-голям акционер е Асен Христов. Последният се готви до седмици пък да придобие българския бизнес на CEZ.

Със сделката болничната група на Тиков ще навлезе в нов бизнес, след като вече трайно се настани и в недвижимите имоти. Обект на сделката ще са компании с оборот над 100 млн. лв.: дилърът на Nissan в България - "Н Ауто София", и дъщерното "Еспас Ауто", което пък е най-големият дилър на Renault и Dacia. Смяната в собствеността става ясна от съобщение в Комисията за защита на конкуренцията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    val1320 avatar :-|
    val1320
    • - 2
    • + 4

    За всяко прасе идва Коледата му!

    Нередност?
  • 2
    yfe1417186145383755 avatar :-|
    DonBalon
    • - 4
    • + 6

    При положение че всяка година източва стотици милиони от здравната каса, то бизнеса с Нисани и Дачии ще му се стори като суха река, там е беднотийка и печалбите са мижави.

    Няма никаква логика

    Нередност?
  • 3
    crusible avatar :-|
    crusible
    • - 2
    • + 4

    Много е голям тоз доктор! Парите буквално ги печата от болниците и е нормално да търси диверсификация. Много добре се е насочил към Рено-Нисан- Дачия, защото всяка трета нова кола продадена в БГ е от тези три марки. 100 милиона оборот не е шега работа, пък ако ще и да не е толкова рентабилно колко са са му болниците.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал