Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Щедрото министерство на концесиите

"Химимпорт" получи сериозни отстъпки по договорите за концесии на пристанища "Леспорт" и Видин-север

Голямото намаляване на инвестициите на "Леспорт" се обяснява с невъзможността за разширяването му чрез отвоюване на акватория
Голямото намаляване на инвестициите на "Леспорт" се обяснява с невъзможността за разширяването му чрез отвоюване на акватория
Голямото намаляване на инвестициите на "Леспорт" се обяснява с невъзможността за разширяването му чрез отвоюване на акватория    ©  Леспорт
Голямото намаляване на инвестициите на "Леспорт" се обяснява с невъзможността за разширяването му чрез отвоюване на акватория    ©  Леспорт
Темата накратко
  • "Химимпорт" получи сериозни отстъпки по договорите за концесии на пристанища "Леспорт" и Видин-север.
  • Концесиите са удължени от 30 на 40 години.
  • Инвестициите на "Леспорт" се намаляват от 129 млн. лв. на 50 млн. лв. А на Видин отпада изискването за обработени товари.

Последната година и половина от управлението на ГЕРБ все повече се оформя като най-успешния период за концесионерите в транспорта. Успехите обаче не се дължат на добри бизнес стратегии, а на любезната подкрепа на министерството, ръководено тогава от Росен Желязков.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    zztop11 avatar :-|
    Здравко Здравков
    • - 1
    • + 1

    Малко тенденциозно (предизборно) написано, все пак в условията на пандемия е най-нормално да се облекчат концесионни условия...

    Нередност?
Нов коментар