Турбуленции в авиацията

Разписаните текстове за разпределяне на 60 млн. лв. държавна помощ за авиацията поставят в най-добра позиция компаниите с големи приходи от чартърни програми за 2019 г.

Браншът е силно доминиран от авиокомпаниите от групата на "Химимпорт"
Браншът е силно доминиран от авиокомпаниите от групата на "Химимпорт"
Браншът е силно доминиран от авиокомпаниите от групата на "Химимпорт"    ©  Надежда Чипева
Браншът е силно доминиран от авиокомпаниите от групата на "Химимпорт"    ©  Надежда Чипева
Темата накратко
  • Предвидените 60 млн. лв. държавна помощ за авиацията предизвика сблъсък в бранша.
  • Разписаните на последната права текстове в закона поставят в най-добра позиция компаниите с големи приходи от чартърни програми за 2019 г.
  • Казусът сега е в министерството, което трябва да излезе с по-справедлива формула за разпределение на парите.

Авиацията винаги е събирала погледите. Дали заради чудото на летенето, дали заради силните маркетингови кукички на авиокомпаниите. За разлика от чуждестранните си колеги българските собственици на самолети по-скоро избягват да попадат в светлините на прожекторите. Странният метод на разпределяне на 60 млн. лв. държавна помощ за авиацията обаче накара бранша да излезе извън обичайната си тиха линия и предизвика остри реакции.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал