По реката няма вируси

Пандемията не доведе до голям срив за превозвачите на товари по Дунав

Речният транспорт е все по-добра алтернатива на автомобилния, който става все по-скъп и рисков
Речният транспорт е все по-добра алтернатива на автомобилния, който става все по-скъп и рисков
Речният транспорт е все по-добра алтернатива на автомобилния, който става все по-скъп и рисков    ©  Надежда Чипева
Речният транспорт е все по-добра алтернатива на автомобилния, който става все по-скъп и рисков    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Далечe от брега. Далече от хората. Далече от пандемията. Речните превози на товари и корабите с по 5-6 души екипаж останаха едни от малкото неразболели се от COVID-19. През миналата пролет стотици камиони останаха по границите на Европа или под блокада на територията на парализирани от страха държави.

От русенските речни компании, занимаващи се с карго, обаче коментират, че нивото на техния бизнес не е потънало надолу през 2020 г. Нещо повече - речният транспорт има потенциал да привлича нови клиенти. Не само защото отговаря на зелените транспортни политики на Европейския съюз. Но и като добра алтернатива на автомобилния, който става все по-скъп и все по-рисков, след като европейските граници показаха, че понякога може и да се затварят.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове