Верига без доставки

Save Our Sales*

Морските превози остават основна причина за проблемите с доставките. Ръстът на цените на превоза е в пъти, а контейнерните линии генерират рекордни печалби

Цената за превоз на един 40-футов контейнер скочи от 1237 долара през октомври 2019 г. на 9949 долара към днешна дата
Цената за превоз на един 40-футов контейнер скочи от 1237 долара през октомври 2019 г. на 9949 долара към днешна дата
Цената за превоз на един 40-футов контейнер скочи от 1237 долара през октомври 2019 г. на 9949 долара към днешна дата    ©  Shutterstock
Цената за превоз на един 40-футов контейнер скочи от 1237 долара през октомври 2019 г. на 9949 долара към днешна дата    ©  Shutterstock
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • Морските превози и обработката на контейнерите остават основна причина за проблемите с доставките.
  • Ръстът на цените на превоза е в пъти, а контейнерните линии генерират рекордни печалби.
  • Това ще задържи за по-дълго високия темп на инфлацията и ще засегне пряко крайните потребители.

Без PlayStation, без iPhone 13 и без нов автомобил. И дори без хартия за нови пъзели. За част от населението на планетата това може и да звучи като апокалипсис, далеч по-страшен и разбираем от ковид-19, затворените училища или ограничените човешки свободи. А причината са трусовете по веригите на доставки, които на свой ред ще задържат за по-дълго високия темп на инфлацията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар