Nestlé очаква по-добри продажби на кафе и храна за домашни любимци

Приходите на компанията са нараснали с 2.2% за деветте месеца

Reuters    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Швейцарската компания за храни и напитки Nestlé за втори път през 2021 г. подобри годишните си прогнози за продажбите. Успешните продажби на кафе и храна за домашни любимци помогнаха на най-големия производител на пакетирани храни в света да надмине очакванията на анализаторите за първите девет месеца от годината. Печелившето партньорство на Nestlé със Starbucks, договорено още преди три години, помогна за увеличаване на продажбите на кафе, което доведе до поредните положителни резултати, постигнати под ръководството на изпълнителния директор Марк Шнайдер. През последните години швейцарската компания направи кафето свой приоритет, заради което и придоби правата за продажба на продукти на марката Starbucks.

Насоките на ръководството за маржа останаха стабилни въпреки нарастващата инфлация при разходите за суровини. Компанията се възползва от своите познати марки и повиши цените на своите продукти, сред които шоколадовите десерти Kit Kat, кафе Nespresso и какаовите продукти Nesquik. Nestlé е повишила цените си средно с 2.1% през третото тримесечие, за да се справят с по-високите разходи за суровини и доставки, обобщава Financial Times.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар