Chivas Regal и Balmain – колаборация за ново поколение ценители
Оливие Рустейн съчетава характерния стил на Balmain с луксозната естетика на Chivas за една модерна интерпретация на шотландското уиски


Съдържание от Chivas Regal

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
През последните години голямото предизвикателство пред сегмента на луксозните премиум брандове и продукти е в това да успеят да привлекат нова и по-млада аудитория. Компаниите трябва да мислят нестандартно (точно като аудиторията си) и да се съобразят с нагласите и особеностите на поколенията, към които насочват своите продукти. С други думи - иновативният подход печели последователи.
Младите поколения търсят нестандартния прочит, затова брандовете се насочват към различни начини да представят луксозните си продукти. Луксозните модни къщи например все по-често се ориентират към създаване на колаборации с други марки, с по-различна и млада аудитория. По този начин те имат възможността да разширят кръга на своята аудитория и да достигнат до повече и по-различни хора. Други брандове пък са още по-смели и излизат "извън кутията" на индустриите, в които развиват бизнеса си.
През последните години голямото предизвикателство пред сегмента на луксозните премиум брандове и продукти е в това да успеят да привлекат нова и по-млада аудитория. Компаниите трябва да мислят нестандартно (точно като аудиторията си) и да се съобразят с нагласите и особеностите на поколенията, към които насочват своите продукти. С други думи - иновативният подход печели последователи.
Младите поколения търсят нестандартния прочит, затова брандовете се насочват към различни начини да представят луксозните си продукти. Луксозните модни къщи например все по-често се ориентират към създаване на колаборации с други марки, с по-различна и млада аудитория. По този начин те имат възможността да разширят кръга на своята аудитория и да достигнат до повече и по-различни хора. Други брандове пък са още по-смели и излизат "извън кутията" на индустриите, в които развиват бизнеса си.
Последният пример е колаборацията между шотландското уиски Chivas Regal и френската модна къща Balmain, която събира споделената визия на двама доказани лидери в своята област в точния бленд от традиции, смелост и иновации. Заедно двете марки предефинират разбирането за премиум изживяване. Точно както след назначението на Оливие Рустейн Balmain разрушава модните граници с едно по-младо поколение, така и Chivas Regal добавя нов смисъл в разбирането за качествено шотландско уиски.
Подобна колаборация между двете марки не е съвсем неочаквана, тъй като и двете компании притежават новаторски нюх и през годините се доказват като пионери в своите индустрии.
Пиер Балмен е първият, който въвежда модата на ансамблите от рокля с манто или палто от същия плат към нея. Първи показва коленете и раменете на жените чрез по-отворени рокли, които за 50-те години на ХХ век били скандални. Освен всичко това Балмен е първият френски дизайнер, който отваря свой бутик в САЩ.
Братята Чивас, от своя страна, притежават новаторски дух, който води до създаването на първото в света луксозно уиски. Братята оставяли уискито да отлежава в склада под техния смесен магазин. Клиентите им все по-често търсели по-меки и наситени на вкус напитки, затова Джеймс и Джон започнали да смесват различните отлежали шотландски уискита. С времето експериментирали все по-смело, докато не си създали име на истински пионери в изкуството на бленда.
Френската нишка се усеща в Chivas Regal още в етапа на производство. Това, което дава на Chivas XV разпознаваемия му вкус, е фактът, че е завършено в бъчви с коняк, съчетавайки вековните културни традиции в производството с иновативния поглед на компанията. Истинското предизвикателство се крие в постигането на точния баланс между уникалните вкусове на дестилерията и влиянието на бъчвите. Цялото уиски, използвано за производството на Chivas XV, отлежава в различни бъчви, преди част от него да бъде допълнително завършено в бъчвите с коняк.
За лимитираната серия Chivas XV Balmain Оливие Рустейн - творчески директор на Balmain, се включва, за да вплете своя емблематичен стил върху опаковката на 15-годишното шотландско уиски. Традиционните за модната къща броня и вериги намират мястото си върху лимитираната бутилка Chivas XV Balmain Gold Edition, от която в България са налични ексклузивните 100 броя. Част от колаборацията е и още една визия, която ще бъде налична в края на ноември.
Идеален вариант за коледен подарък за ценителите, тя съживява разпознаваемия силует на Balmain чрез симетричен дизайн на вериги и колани върху кутията на Chivas XV, вдъхновени от последните колекции на модната къща. Втората бутилка от колаборацията ще бъде на по-достъпна за потребителите цена и ще е налична онлайн и в повече търговски обекти.
