Затруднения с доставките натоварват модните вериги

Компаниите не могат да обновяват стоките си в срок

Reuters    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Затрудненията в предлагането, по-бавните доставки на продукти и по-високите разходи за превоз на товари и труд са на път да забавят индустрията на бързата мода. Наскоро британският онлайн търговец ASOS послужи за пример за това. Започват да се появяват недостатъците на бизнес модела, който цели внасянето на нови стоки в магазините на всеки три седмици, за да предложи нещо ново на клиентите си при всяко тяхно посещение.

"Що се отнася до бързата мода, всичко е свързано с това да бъдете първи на пазара", казва Гус Бартоломей, главен изпълнителен директор и съосновател на SupplyCompass - базирана в Лондон фирма, която е специализирана в разработването и доставката на софтуер за модни марки. "Това, което виждаме при повечето марки, е, че всички те все още масово се борят с прозрачността и контрола върху сигурността на доставката, т.е. да знаят кога стоките ще бъдат доставени и кога е възможно нещата да се объркат и как ще им се отрази това."


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове