Уроци за подобряване на онлайн магазини

Конференцията Ecommerce and Retail Summit включва два уъркшопа паралелно на основната програма

През последната година и половина електронната търговия процъфтява и редица бизнеси видяха нуждата за създаване на онлайн магазин. Наличието на такъв обаче не е достатъчно за увеличаване на клиентите и продажбите. Затова в рамките на тазгодишната конференция Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал", ще се проведат два уъркшопа, които залагат на подобряване на потребителското преживяване на сайтовете и лесното им откриване в необятното интернет пространството. Те ще са под формата на паралелни сесии на основната програма на Ecommerce and Retail Summit на 11 ноември. Аудиторията е ограничена до 25 души, а регистрираните участници ще получат линк за zoom срещата в деня преди събитието.

Записването в уъкшопите става чрез предварително попълване на онлайн формата за участие най-късно до 5 ноември или до изчерпване на местата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал