Уроци за подобряване на онлайн магазини
Конференцията Ecommerce and Retail Summit включва два уъркшопа паралелно на основната програма
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
През последната година и половина електронната търговия процъфтява и редица бизнеси видяха нуждата за създаване на онлайн магазин. Наличието на такъв обаче не е достатъчно за увеличаване на клиентите и продажбите. Затова в рамките на тазгодишната конференция Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал", ще се проведат два уъркшопа, които залагат на подобряване на потребителското преживяване на сайтовете и лесното им откриване в необятното интернет пространството. Те ще са под формата на паралелни сесии на основната програма на Ecommerce and Retail Summit на 11 ноември. Аудиторията е ограничена до 25 души, а регистрираните участници ще получат линк за zoom срещата в деня преди събитието.
Записването в уъкшопите става чрез предварително попълване на онлайн формата за участие най-късно до 5 ноември или до изчерпване на местата.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.