Уроци за подобряване на онлайн магазини

Конференцията Ecommerce and Retail Summit включва два уъркшопа паралелно на основната програма

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

През последната година и половина електронната търговия процъфтява и редица бизнеси видяха нуждата за създаване на онлайн магазин. Наличието на такъв обаче не е достатъчно за увеличаване на клиентите и продажбите. Затова в рамките на тазгодишната конференция Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал", ще се проведат два уъркшопа, които залагат на подобряване на потребителското преживяване на сайтовете и лесното им откриване в необятното интернет пространството. Те ще са под формата на паралелни сесии на основната програма на Ecommerce and Retail Summit на 11 ноември. Аудиторията е ограничена до 25 души, а регистрираните участници ще получат линк за zoom срещата в деня преди събитието.

Записването в уъкшопите става чрез предварително попълване на онлайн формата за участие най-късно до 5 ноември или до изчерпване на местата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар