Уроци за подобряване на онлайн магазини

Конференцията Ecommerce and Retail Summit включва два уъркшопа паралелно на основната програма

   ©  Shutterstock
   ©  Shutterstock

През последната година и половина електронната търговия процъфтява и редица бизнеси видяха нуждата за създаване на онлайн магазин. Наличието на такъв обаче не е достатъчно за увеличаване на клиентите и продажбите. Затова в рамките на тазгодишната конференция Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал", ще се проведат два уъркшопа, които залагат на подобряване на потребителското преживяване на сайтовете и лесното им откриване в необятното интернет пространството. Те ще са под формата на паралелни сесии на основната програма на Ecommerce and Retail Summit на 11 ноември. Аудиторията е ограничена до 25 души, а регистрираните участници ще получат линк за zoom срещата в деня преди събитието.

Записването в уъкшопите става чрез предварително попълване на онлайн формата за участие най-късно до 5 ноември или до изчерпване на местата.

Уъркшоп eCommerce UX/UI- практически анализ

  • Начален час: 15 ч.
  • Продължителност: 60 мин.
  • Място: Zoom

В рамките на този уъркшоп съоснователят и творчески директор на Studio X Гео Линков ще анализира три до пет предварително подадени от участниците сайта* и ще даде конкретни препоръки и идеи за UX/UI подобрения. В края на уъркшопа е предвидена сесия, в която участниците могат да зададат своите въпроси към водещия.

Гео Линков се занимава с интерактивен дизайн и потребителско преживяване от над 15 години. Носител е на редица награди в уеб сферата и е участвал в разработка на дигитални проекти за някои от най-големите компании в България и чужбина.

*Желаещите да бъде разгледан конкретен сайт трябва да отбележат това във формата и да подават заявките си само ако са служители на съответната компания/холдинг. Този факт следва да бъде удостоверен с домейна на служебната поща на участника в конференцията, подаващ заявката (или да се опише подробно, ако има по-различна структура на домейни).

Уъркшоп - Анатомия на SEO 2021-2022

  • Начален час: 16 ч.
  • Продължителност: 60 мин.
  • Място: Zoom

Как да разберем дали Google успява да достъпи, прочете и индексира сайта ни? Кои основни принципи да спазваме при процеса на Техническо SEO? С какво да се съобразим при изграждане или промяна на навигацията на уебсайт? Кои са основните елементи на E-A-T? Как се измерват резултати в SEO в днешни дни? Отговорите на тези и други въпроси ще потърсим заедно с основателя и изпълнителен директор на Serpact Никола Минков.

Никола Минков създава агенцията Serpact през 2016 г., но успява бързо да я изведе до лидерска позиция на местния и европейския пазар. Към момента тя е носител на ESA (European Search Awards), GSA (Global Search Awards), приз Top Marketing Agency in Bulgaria 2021 named by Clutch и Vega Awards - Best SEM Campaign 2021. Serpact e акредитирана от световни агенции и е единствената българска SEO агенция с презентация на официално събитие на Google.

Видео записите от двата уъркшопa ще са достъпни за регистрираните участници в събитието.

На 11 ноември (четвъртък) ще се проведе годишната конференция Ecommerce and Retail Summit, която традиционно се организира от "Капитал". В рамките на събитието български и международни специалисти от сектора на онлайн търговията и ритейла ще представят тенденции в индустрията и успешни практики от региона. Сред темите на конференцията ще бъдат още бъдещето на пазаруването, промените в поведението на потребителите, дигиталната трансформация и успешните маркетингови решения. Ecommerce and Retail Summit ще се проведе в хибриден формат. Повече за програмата може да видите тук, а билети за събитието да закупите от тук.