Дейвид Аделман: Доверието ще бъде ключов фактор за напредъка на бизнесите

Основателят на The Adelman Group пред "Капитал"

Дейвид Аделман е основател и главен изпълнителен директор на канадската компания The Adelman Group, която консултира редица ритейлъри в подобряване на потребителското преживяване в магазините им. Той има над 30 години опит в маркетинга, продажбите и развитието на брандове и магазини. Работил е с международни марки като Natuzzi, Palliser, Thomasville и Bauhaus. Дейвид Аделман ще бъде сред лекторите на годишната конференция Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал", и ще представи тенденциите около потребителското преживяване в постковид ерата.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар