20 години "Авенди": Ясна визия и силен екип правят компанията предпочитан партньор

Фирмата е представител на световноизвестни брандове

Управителят на "Авенди" Христо Бойчев
Управителят на "Авенди" Христо Бойчев
Управителят на "Авенди" Христо Бойчев
Управителят на "Авенди" Христо Бойчев

"Авенди" е един от лидерите в дистрибуцията и маркетинга на бързооборотни и други стоки в страната. С 20 години история зад гърба си "Авенди" - част от "ВМ Финанс Груп", представлява за България брандове като Moët & Chandon, Dom Perignon, Johnnie Walker, Bushmills, Perrier, Plasmon, Vegeta, Filippo Berio, Bella и Purina. Всяко ново партньорство е внимателно анализиран ход от страна на компанията, която от самото си създаване разчита на ясна визия и на сплотен и силно мотивиран екип.

Силата на внимателно пресметнатите решения

Създателят на компанията - Васил Мирчев, основава "Авенди" преди 20 години като нов проект в сферата на дистрибуцията, в който вижда потенциал за развитие на бизнеса в дългосрочен план.

"От самото си основаване компанията има стратегически поглед с дългосрочна перспектива за развитие, с поглед в тенденциите на пазара, в предвиждането на потребителското търсене", потвърждава управителят на "Авенди" Христо Бойчев (на снимката). "Авенди" разширява портфолиото си от брандове с голяма динамика, но добавя само такива продукти и услуги, в които вижда дългосрочност и устойчивост. Това са ценности, които още създателят на фирмата - Васил Мирчев - е заложил в основите й.

"През годините сме получавали много предложения за партньорства, но с екипа внимателно ги разглеждаме от всички страни, правим задълбочена оценка, как се вписват в стратегията и модела ни на работа", разказва Христо Бойчев. И добавя уверено, че в бизнеса няма истински трудно решение, когато то е информирано такова.

Партньор, който действа системно и открито

През всяка от годините на съществуването си "Авенди" получава признание и награди от компаниите с глобални лидерски позиции, с които работи - за най-добър дистрибутор, иновации и иновативни идеи, реализирани на пазара, устойчив ръст на бизнеса, най-добра пазарна трансформация, партньор на годината и много други.

Компании като Diageo и Moët Hennessy се доверяват на българската компания при тестването на концепции за нови продукти на пазара. Христо Бойчев припомня, че през тази година България беше избрана за една от двете европейски държави, в които се тества концепция за уиски, насочено към младата аудитория - Johnnie Blond на Johnnie Walker. България е и един от тестовите пазари за Chandon Garden Spritz - марка на компанията Moët Hennessy. На база резултатите от тези тестове и препоръките на екипа на "Авенди" и двете компании са взели решение Johnnie Blond и Chandon Garden Spritz да бъдат пуснати за продажба на всички световни пазари през 2022 г.

Кампании, които преначертават пазара

През 2013 г. екипът на "Авенди" реализира кампанията Johnnie Walker "Негово величество Вкусът", която прави марка уиски номер 1 в света предпочитана такава и в България. Друга кампания, която оставя следа, е свързана с марката Bushmills - "Bushmills brothers - автентичното и неподправено приятелство". По време на тази кампания Bushmills печели рекорден пазарен дял и се утвърждава сред лидерите в категория ирландско уиски на българския пазар. Неслучайно и към момента България е в Топ 5 страни в света по продажби на марката Bushmills.

Амбицията да се развиваш непрекъснато

"Авенди" подкрепя екипния дух, откритата комуникация и желанието да се създадат възможности всеки служител да заеме перфектната за него позиция. Тази, която ще го мотивира и ще му позволи да изявява най-силните си качества, да придобива нови знания и да се развива.

В компанията днес има служители с повече от 10- и дори 20-годишна кариера в нея, което е свидетелство за възможностите, които "Авенди" създава за екипа си. В тази категория попада Славка Анчева - мениджър "Търговски маркетинг" в дивизия "Напитки", която е и "Служител на годината за 2019 г." в Програмата за признание на "ВМ Финанс Груп", част от която е "Авенди". Анчева е в екипа на "Авенди" от 2012 г., а във "ВМ Финанс Груп" работи от 2010 г. "Обичам марките, които компанията развива. Друг фактор, който е силен мотиватор за работата ми в компанията, е екипът. "Авенди" като компания винаги е имала сплотен екип от професионалисти - нещото, което вярвам, че е ключът към успеха", казва тя.

"За да работя добре, трябва да съм част от силен и мотивиран екип, който жадува за предизвикателства и победи", потвърждава Христо Бойчев. Той вярва, че всеки член на екипа трябва да се чувства значим, както и да може спокойно и уверено да споделя позицията и идеите си. Защото компанията гради успеха си върху добре информирани решения. А те винаги се вземат заедно.