Рекламната агенция Human с нов партньорски състав

Името и екипа на агенцията се запазват, но творческите директори поемат управлението й

Константин Трендафилов, Александър Братимиров и Никола Цанов, партньори в Human
Константин Трендафилов, Александър Братимиров и Никола Цанов, партньори в Human    ©  Цветелина Белутова
Константин Трендафилов, Александър Братимиров и Никола Цанов, партньори в Human
Константин Трендафилов, Александър Братимиров и Никола Цанов, партньори в Human    ©  Цветелина Белутова

Създадената през 2019 г. агенция за пълно комуникационно обслужване Human поема по нов път. От август тя вече оперира през новото дружество "Хюман адвъртайзинг", в което партньори са Константин Трендафилов, Александър Братимиров и Никола Цанов. Тримата са част от създаването на предходната Human, собственост на Константинос Пагидас (преди това основател на дигиталната агенция E-act). В новата структура тримата рекламисти запазват състава на екипа и част от клиентското портфолио.

Нови хоризонти

Освен собственици на новата Human, с дял съответно 50% и 30%, Константин Трендафилов и Александър Братимиров запазват позициите си на творчески директори. Работата ги свързва като екип още преди години в агенцията Saatchi&Saatchi, част от комуникационната група на "Publicis Groupe България". Никола Цанов притежава останалите 20% и е продуцент в Human. Той има близо десет години опит в професията.

На въпроса какво доведе до отделянето на агенцията Константин Трендафилов отговаря: "В бизнес като рекламата е много важна синергията между хората. Преди бяхме двама партньори, но с различни разбирания за рекламата. Сега сме трима, но гледаме в една посока".

Новата Human продължава да обслужва много от основните клиенти, сред които Fashion Days, "Каменица", eMag, EasyPay, "Тандем". С повечето от тях имат дългосрочни партньорства, а с други работят на проектна база. "За клиентите е важно да работят с екипа, който харесват, а не с даден бранд агенция", коментира Трендафилов. "Когато започвахме да работим в рекламата, беше ключово да си част от голяма международна агенция за спечелването на големи брандове. Сега важното за клиентите е дали можеш да им свършиш работата или не", допълва той.

Същият екип, повече услуги

Екипът на новата агенцията се запазва и се състои от 10 специалисти с разнообразен опит. "Формулата за неуспех сме я видели вече стотици пъти - имаш талант, задушаваш го и в този момент талантът си тръгва", твърдят партньорите в Human. Затова евентуално разрастване на екипа ще се случва поетапно в зависимост от обема работа. "Ние не сме стартирали с идеята да сме бутиково студио за чудеса. В крайна сметка това е бизнес и ние оценяваме услугата си подобаващо", казват още от агенцията.

Human предлага целия спектър от комуникационни услуги, включително вътрешно продуцентско звено, което по думите им позволява по-координиран процес на работа с по-малко разходи. Собствениците отбелязват, че през последните години се търсят все повече творчески решения и дългосрочни стратегии. Плановете на Human са следващата година към портфолиото си от услуги да добавят и медийно планиране.

Отличията от ФАРА

В тазгодишното издание на най-големия рекламен фестивал ФАРА Human беше отличена на трето място сред агенциите в страната, като спечели награди за кампании на Dante International (Fashion Days) и "Черноморско злато". Въпреки че наградите са на старото юридическо лице, хората, които стоят зад проектите, продължават работата си в Human.

"Наградите са чудесни за морала на агенцията, докато тя не е претръпнала към тях", казва Трендафилов. Участието си във ФАРА 2021 собствениците мотивират така: "Хубаво е, нашите клиенти да видят, че това, което ние намираме за креативно, не е просто субективната ни гледна точка."

Още от Капитал