След Варна, София, Бургас веригата Parkmart ще отвори обект и в Пловдив

Луксозните супермаркети предлагат над 15 000 артикула, които могат да бъдат купени и онлайн

Веригата премиум супермаркети Parkmart e създадена през 2018 г. във Варна, а днес оперира на територията на Варна, София, Бургас. В най-скоро време предстои експанзия и в Пловдив. Parkmart налага нова концепция за пазаруване, за да отговори на високите изисквания на модерния клиент, поставящ особен фокус върху личния си комфорт и качеството на продуктите, които консумира. За обекта в Бургас компанията спечели награда от Progressive awards за най-добър магазин в България до 1000 кв.м.

Онлайн продажби

И в трите града Parkmart предлага доставка на продукти по домовете през собствен интернет магазин. Онлайн продажбите набират все по-голя­ма популярност, като вече отгова­рят за над 10% от общия оборот на компанията. Доставка­та се извършва изцяло в тон с кон­цепцията на веригата - чрез електри­чески автомобили, щадящи околната среда.

В близкото бъдеще компанията планира да се фокусира върху разви­тието на онлайн магазина си и свое­то мобилно приложение, което пред­стои да осъществи пряка връзка между физическото и онлайн пазару­ване на всеки клиент, включително чрез използването на изкуствен ин­телект. А разработваната програма за лоялност ще позволи на клиенти­те да получават бонуси благодарение на своите покупки.

Асортимент

Освен с усещането за лукс верига­та впечатлява и с богат асортимент от над 15 000 висококачествени артикула, с които задоволява вкуса и на най-пре­тенциозните клиенти.

Както физическите, така и онлайн магазинът се отличават с изобилието от местни продукти - над 50% от общия асортимент е формиран от български стоки, а в някои кате­гории процентът е дори 100. При­мер за такъв сегмент е фермерски­ят щанд, където Parkmart предлага една от най-богатите селекции от над 400 артикула местни фермерски и здравословни храни.

Parkmart умело съчетава първо­класни български продукти с най-доброто от световните марки. В ма­газините може да се открие както прясно българско месо, така и говеждо от селектираните породи Wagyu и Black Angus от водещи доставчици в САЩ, Аржентина и Уругвай.

Друг отличен пример е селекцията вина, която на­броява над 800 артикула от елит­ни световни брандове, премиум бъл­гарски вина, достъпни единствено в ресторантите, и селектирани сор­тове от малки български изби.

Секцията Liquor&Tobacco предла­га още над 200 вида популярна и крафт бира и над 400 вида селекти­ран твърд алкохол, част от които трудно могат да бъдат намерени на друго място в страната.

Развитие

За София веригата е в процес на придобиване на още един обект, който е работещ. От следващата година започва партньорство с някои от най-добрите строителни фирми в София и Пловдив, като целта е да бъдат из­градени магазини Parkmart в техните нови лук­созни жилищни комплекси и сгради.

Локацията в Пловдив е в процес на изграждане и до няколко месеца предстои откриването на супермаркета, като той ще е е във формат 3000 кв.м. За него от Parkmart ще разработят ритейл концепция от качествено нов тип, която в момента е тренд в някои европейски държави. Става въпрос не за стандартен супермаркет, а за нещо по-разчупено - съчетание между ресторант и супермаркет. Концепцията ще даде нов поглед върху ритейл бизнеса и ще предложи място, на което да ти е приятно да отидеш и да останеш, а не само да пазаруваш.

Още от Капитал