SalesPRO - бъдещето на успешния дигитален търговец

Първата цялостна онлайн програма по продажби и меки умения от лектори практици започва от 10 януари

SalesPRO - бъдещето на успешния дигитален търговец
SalesPRO - бъдещето на успешния дигитален търговец

"Според проучвания на Tenbound и The Bridge Group отнема между 1 и 6 месеца на компания да обучи нов търговец, като средната продължителност на работа е около 20 месеца, преди той да смени местоработата си. Това означава, че всяка година компаниите имат кадрови проблеми и са задължени да наемат нови хора, с които да повторят целия учебен процес, губейки време и сделки. В допълнение, с нашата B2B агенция наблюдаваме ясна тенденция за преориентиране към дигиталните продажби. Дългосрочни наши клиенти от Западна Европа и Северна Америка все по-често ни задават въпроса "Кога можем да наемем още 5-10 търговци от вас, защото сме много доволни", споделя Борис Георгиев, съосновател на SalesPRO и Out2Bound.

През последните 2 години пандемията нанесе тежки финансови последствия за много компании. Добрата новина е, че краят й наближава и се появява възможност да натрупаме именно знания и да научим практически стратегии за генериране на повече продажби с помощта на едни от най-доказаните и опитни търговци в България.


Благодарим Ви, че чететете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

"Според проучвания на Tenbound и The Bridge Group отнема между 1 и 6 месеца на компания да обучи нов търговец, като средната продължителност на работа е около 20 месеца, преди той да смени местоработата си. Това означава, че всяка година компаниите имат кадрови проблеми и са задължени да наемат нови хора, с които да повторят целия учебен процес, губейки време и сделки. В допълнение, с нашата B2B агенция наблюдаваме ясна тенденция за преориентиране към дигиталните продажби. Дългосрочни наши клиенти от Западна Европа и Северна Америка все по-често ни задават въпроса "Кога можем да наемем още 5-10 търговци от вас, защото сме много доволни", споделя Борис Георгиев, съосновател на SalesPRO и Out2Bound.

През последните 2 години пандемията нанесе тежки финансови последствия за много компании. Добрата новина е, че краят й наближава и се появява възможност да натрупаме именно знания и да научим практически стратегии за генериране на повече продажби с помощта на едни от най-доказаните и опитни търговци в България.

Първата цялостна онлайн програма у нас по продажби и меки умения - SalesPRO.bg, започва от 10 януари и ще разкрие всичко за света на продажбите на разбираем език.

Лектори практици

В 23 видеокурса едни от най-добрите търговци в България от водещи компании, като Out2Bound, Progress, Danone, Oracle, Modis, OfficeRnD, Primo+, Euro07 и други, ще споделят своя дългогодишен практически опит на разбираем език.

В рамките на онлайн програмата лекторите ще покажат своите работещи стратегии за привличане на повече клиенти и затваряне на сделки в различни индустрии, давайки възможност на всички участници да се обучават онлайн чрез синтезирано, структурирано и приложимо знание директно от всяка локация и всяко устройство с наличие на интернет.

Благодарение на лекторите всеки участник ще може да се научи как да:

  • мисли и действа като успешен търговец,
  • прави проучване на потенциални клиенти,
  • комуникира на живо, по email и телефон,
  • привлича нови клиенти чрез Linkedin,
  • преговаря успешно и затваря сделки,
  • управлява своите настоящи клиенти,
  • създава презентации и ангажира публика,
  • намери първата си работа като търговец,
  • управлява екип от търговци,
  • продава успешно в различни индустрии.

Подробно описание на курсовете по продажби и меки умения може да прочетете на сайта на SalesPRO.

Кариерно съдействие

Организатори, фирми партньори и спонсори на програмата ще дадат възможност на най-добрите курсисти да започнат работа при тях и да приложат наученото на практика. Големи компании като Coca-Cola и Multisport станаха официални партньори, а други повярваха в полезността на програмата и ще обучат своите търговци на най-новите тенденции в сектора.

Създатели на програмата

Out2Bound е водещата B2B Sales агенция в България. Помага на компании на три континента да постигат по-добри бизнес резултати чрез своя професионално обучен екип по продажби. За 5 години Out2Bound успява да помогне на над 240 клиента в 40 различни индустрии, генерирайки бизнес възможности за десетки милиони.

Заедно с братята Мирослав и Стилиян Запорожанови от Zapomedia решават да създадат проекта SalesPRO, продължавайки тяхната мисия за предоставяне на практическо професионално образование, което отговаря на бизнес нуждите и тенденциите в дигиталния свят.

Подробна информация за програмата може да прочетете на сайта на SalesPRO. Записванията за програмата ще продължат до 17 декември, като до 2 декември има валидна 50 лв. отстъпка от цената.