И тази година Nespresso е идеалният избор за подаръци с мисъл за природата

Брандът демонстрира своята преданост в грижата за околната среда и устойчиво развитие в коледната си колекция "Даровете на гората"

Йохана Ортиз
Йохана Ортиз
Йохана Ортиз
Йохана Ортиз

Вдъхновена от красотата и дълбочината на природата и горите, коледната колекция на Nespresso капсулира предаността на бранда към грижата за околната среда и земите, където отглежда кафето си. "Даровете на гората" включва специална селекция от лимитирани кафе вкусове, както и празнични аксесоари, които са идеално вдъхновение за подаръци за най-близките ви хора. Любителите на кафето и тази година могат да направят подарък от Nespresso с чиста съвест. Това е възможно, тъй като компанията се ангажира да върне обратно и "подарък на природата". Производителят на висококачествено кафе в капсули обяви, че помага за опазването на 10 милиона дървета в Амазония. Това е продължение на дългогодишната стратегия на компанията за устойчиво развитие, важен елемент от която е агролесовъдството.

Партньорството с Йохана Ортиз

Nespresso си партнира с Йохана Ортиз, за да очарова любителите на кафето с тазгодишната си коледна колекция, вдъхновена от гората. За да оживее "Даровете на гората", колумбийската дизайнерка за висша мода залага на новаторски дизайн и взаимодействие между природата и устойчивостта, които наистина пренасят почитателите на висококачествено кафе в празничната вселена на бранда.

"За мен дизайнът и природата вървят ръка за ръка. Колумбийското кафе също има наистина специално място в сърцето ми. Впечатлена съм, че Nespresso надхвърля своите ангажименти за агролесовъдство, като помага за опазването на 10 милиона дървета в Амазония. Всички тези причини бяха в основата на това защо подходих лично към това партньорство, в което откривам и идеален смисъл за себе си като активен поддръжник в борбата срещу климатичните промени. Когато проектирах колекцията, се водих от идеята да уловя красотата на гората във всеки продукт, като включа богатите горски сенки и тъмни земни тонове в моите дизайни. Това беше невероятен процес, по време на който много се забавлявах", коментира Йохана Ортиз.

Nespresso по пътя си към устойчиво развитие

Празничната колекция на Nespresso дава възможност да хвърлим светлина върху каузите, в които компанията е активна целогодишно. В допълнение на партньорството с Йохана Ортиз са и лимитираните кафе вкусове, които са специална селекция от собствените им кафе плантации на територията на Колумбия. Някои от най-добрите и знакови кафета на швейцарския производител идват именно от страните, граничещи с Амазония - още познати като разсадници на тропическо разнообразие.

"Устойчивото развитие е в основата на всичко, което правим. Гордея се с постиженията ни в мащабите на отговорното отглеждане на кафе и на програмата ни за рециклиране, в намаляването на въглеродния отпечатък на всяка чаша кафе Nespresso и в усилията за агролесовъдство в регионите на нашите кафе плантации. Иновациите и колективните действия ще ни помогнат да ускорим това решаващо десетилетие. Бизнесът трябва да бъде част от решенията и Nespresso ще продължи да се фокусира върху това да бъде сила за добро, за да запази бъдещето на нашата планета и живота на хората", споделя Жером Перез, ръководител на отдела за устойчиво развитие на Nespresso.

Подарък обратно на природата

Освен всичко дотук Nespresso се гордее, че този празничен сезон си партнира с Conservation International, за да направи и подарък обратно на природата. В продължение на почти 20 години Nespresso се фокусира върху опазването на природата чрез проекти за агролесовъдство, за опазване на околната среда и екосистемите, на които разчита в своите кафе ферми. От компанията са си поставили амбицията техният напредък по пътя към устойчивост да премине отвъд отглеждането на кафе за нуждите на тяхното производство. Именно това е заложено в ценностната система на компанията - от програмата Nespresso AAA Sustainable Quality™, предназначена да гарантира избора само на най-качествените зърна кафе, като същевременно подобрява поминъка на фермерите и опазва околната среда, до нейния ангажимент да съживи застрашените сортове кафе и общности с програмата си Reviving Origins.

Тази Коледа на фокус е подкрепата на местните общности, които наричат гората свой дом. По-рано споделихме, че Nespresso също обявява своя принос чрез опазването на 10 милиона дървета в гората на Амазония. Усилията са в сътрудничество с Conservation International и общността Madroño, намираща се на територията на Ла Педрера, Колумбия. Опазването на горите играе огромна роля във визията за устойчивост на Nespresso, която е да създаде чаша кафе, която има положително въздействие върху света - от "черешата" (така брандът нарича плодът на дървото кафе) до всяка чаша съвършенство.

Зарадвайте любим човек

Кафето е един от най-специалните сутрешни ритуали, който ни позволява да забавим темпото и да се насладим на всяка глътка "енергия". Особено в последните вече над 18 месеца, през които домът ни се превърна и в офис пространство. Освен това времето, споделено с най-любимите ни хора, е все по-ценно. Затова от Nespresso ви предизвикват да изразите своята обич с чаша кафе. Ще си позволим да отбележим, че широката гама от кафемашини със свеж и иновационен дизайн са перфектен подарък за всеки.

Сегментът на Nespresso варира от базови модели (като Essenza Mini и Inissia Ruby Red) за любителите на класическо ароматно еспресо до по-комплексни машини (например Lattissima one и Atelier), предлагащи възможност за приготвяне на повече видове напитки у дома. Общото между всички е, че перфектно допълват и подобряват аромата, крема и вкуса на Nespresso Grand Cru кафета. Системата Nespresso, изразяваща се във взаимодействието между Nespresso машината и капсулата, позволява на производителя да контролира с швейцарска прецизност всяка променлива в уравнението, за да достави перфектното кафе чаша след чаша.

Лимитираната празнична колекция "Даровете на гората" е вече достъпна в търговската мрежа. Официалните магазини на Nespresso в България се намират на бул. "Черни връх" 100, в "Парадайс център", и на бул. "Ситняково" 48, в "Сердика център". Продуктите им може да намерите и онлайн на www.nespresso.bg

За Nestlé Nespresso

Nestlé Nespresso SA е новатор и еталон за най-висококачественото кафе в капсули. Компанията работи с повече от 122 000 фермери в 15 страни чрез своята програма AAA Sustainable Quality™ за внедряване на практики за устойчиво развитие в кафе плантациите и околната среда. През 2003 г. в сътрудничество с Rainforest Alliance и по-късно присъединилата се Fairtrade International компанията стартира програма за помагане и подобряване на добива и качеството на реколтите, като гарантира устойчиво предлагане на висококачествено кафе и спомага за подобряване поминъка на фермерите и техните общности. Централният офис на Nespresso се намира в Лозана, Швейцария. Компанията оперира в 82 страни и има над 13 900 служители. Понастоящем глобалната мрежа за търговия управлява 816 бутика за кафе.

За повече информация посетете корпоративния уеб сайт на Nespresso: www.nestle-nespresso.com.

За Johanna Ortiz

Основана през 2003 г. в Кали, Колумбия, Johanna Ortiz е световна марка за луксозен дизайн и висша мода. Продава се в над 17 страни от водещи търговски обекти, в арсенала на марката вече се включват колекции за дрехи, аксесоари, бански костюми и други. Със седалище в Кали, Колумбия, Johanna Ortiz е изградила основа за дълголетие благодарение на отдадеността си към общността и своята мисия. Модния бранд посреща растежа си със стратегия, като разработи ателие с най-съвременни технологии, за да гарантира опазването на занаятчийските познания, техниките на предците и културното наследство. Семейство Johanna Ortiz наброява над 360 души, които се гордеят с местното производство, създаването на работни места и овластяването на жените и колумбийските занаятчии. През 2017 г. Йохана Ортиз стартира "Escuela Johanna Ortiz"; безплатна програма за обучение, която предлага познания в занаята на шиене на професионално ниво и курсове за бродерия от висок клас. Повече от 60 жени са завършили тази програма и въпреки че нямат задължение да търсят и започнат работа в компания на Ортиз, повечето го правят. През пролетта на 2020 г. Йохана Ортиз си сътрудничи с H&M, за да достави капсулна колекция от нейните дизайни за жените по цял свят. Тази колекция не само празнува жените с всякакви форми и размери в над 73 страни по света, но и бележи първото сътрудничество, което гигантът в търговията на дребно някога е правил с латиноамерикански дизайнер.

Именно тези инициативи доведоха до поканите към Йохана Ортиз в Белия дом и Организацията на обединените нации и й спечелиха желаното място сред Business of Fashion's 500 - индекс на хората, оформящи световната модна индустрия.

Глобален посланик на стила на Колумбия, тя продължава да предоставя "южноамерикански вкус" за жените по цял свят: www.johannaortiz.com.

За Conservation International

Conservation International работи за защита на критичните предимства, които природата предоставя на обществото. Чрез наука, партньорства и работа на терен Conservation International стимулира иновациите и инвестициите, базирани на природни решения в борбата срещу климатичната криза. Организацията защитава критичните местообитания и насърчава икономическото развитие, което се основава на опазването на природата. Conservation International се развива в 30 страни по света, като дава възможност на обществата да създадат една по-чиста, по-здравословна и по-устойчива планета. Следете работата на Conservation International в Conservation News, Facebook, Twitter, Instagram and YouTube.