Има такава фирма ЕООД

Първи опит за селекция на щури, игриви, екстравагантни и абсурдни имена на компании от българската стартъп екосистема

Когато стартирате бизнес, едно от най-важните решения е как да кръстите компанията си. За целта си има безброй онлайн наръчници или (ако разполагате с по-солиден бюджет) брандинг консултанти. В по-древната история беше важно името да започва с А, за да е по-напред в телефонния указател. Днес ключови са други неща - да е кратко и лесно за произнасяне, да е универсално и да се разбира и на други езици, да може без проблем да се изписва като домейн в интернет

Има обаче и поне още една валидна стратегия. Може да заложите на нещо толкова абсурдно или комично звучащо, че човек да няма как да го забрави. А защо не и да се превърне в обект на хронични заигравки в социалните мрежи - все пак лоша реклама няма. По какъв друг начин можем да си обясним сюрреалистичния гений, основал през 2021 г. "Не е фирма за сладолед" ЕООД, която, съдейки по предмета на дейност, е фирма за сладолед (технически това може да мине и за нарушение на закона, тъй като сред малкото изисквания е името на фирмата да не е заблуждаващо - бел. ред.).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    orchis avatar :-|
    orchis
    • + 4

    Поздравления за забавното четиво. Добро впечатление прави, че е много грамотно написано.

    Нередност?
Нов коментар