Споделеният бизнес: Първият оздравял
Гъвкавите офиси, airbnb обектите, електромобилите и тротинетките бързо бяха преоткрити от клиентите


Екип на Капитал

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Гъвкавостта първо уби, а после спаси споделените офиси

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Тези услуги с тротинетките просто не са за българи. Не го казвам с някаква типична закостенелост - просто българите знаят да си правят сметка, като сравнително бедни индивиди.
На Хобо погледнах таксите - 1.60 + 20 ст. на минута. Това е много по-скъпо от градския. Ако искаш да реализираш икономия, няма смисъл. Вечер е по-евтино от такси все пак. Това ме навежда на втория аргумент - тези тротинетки са евтини. Ако ще я ползваш за придвижване, по-лесно ще е да си купиш, а не да наемаш. Като претеглиш всички възможности много рядко ще е на сметка да ползваш тротинетка приложения - което ограничава потребителите до това, което виждам най-често (чужденци, студенти, тийнейджъри и паралии).
Щом основния им пазар е хора, които не си правят сметката - няма как да очакват особен растеж тук.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.