"Йегерхоф" - новият символ на Пловдив в хотелиерския бранш

Атанас Антонов - съсобственик в семеен бизнес, развиващ марката "Йегерхоф"

Визитка

Атанас Антонов е съсобственик в семеен бизнес, чието начало е през 2013 г. Занимава се с активното управление и развиване на марката "Йегерхоф" в различни направления - производство на пиво, ресторантьорство и хотелиерство.

Г-н Антонов, преди година, в разгара на пандемията и предизвиканите от нея икономически трудности, вие започнахте ново бизнес предизвикателство - хотел "Йегерхоф" (Jägerhof). Каква е равносметката ви за тази първа година, кои от поставените цели успяхте да постигнете?

Изминалите две години бяха различни и безспорно ще оставят своя траен отпечатък върху много аспекти от обществения и икономическия живот. Т.нар. нова реалност постави именно туристическата индустрия в хватката на най-ощетения бизнес, но въпреки това за нас извънредните мерки не отложиха плановете ни за дебюта на "Йегерхоф" в хотелиерския бранш и стартирахме в края на 2020 г. От откриването на хотела ние работим в ситуация на Covid ограничения, което несъмнено оказва голямо влияние върху естеството на бизнеса. На практика "локдаунът" ни донесе време, за да стартираме проекта си по възможно най-добрия начин - първата година от работата на хотела ни даде увереност, че можем да постигнем целите си, дори да не сме част от голям световен бранд. Оценката ни в най-голямата OTA (Online Travel Agency) е 9.7 на базата на над 500 отзива и е най-висока сред хотелите в града. Това доказва усилията на нашия екип, като без да сме имали опит с хотели, успяваме да развием и наложим един забележителен проект.

Защо решихте хотел, защо в Пловдив и защо с това име? Кои са основните "стълбове" в концепцията ви за него и как те се вписват на местна почва?

- Пловдив винаги е бил и ще продължава да бъде задължителна дестинация за туристи, но в последните години градът се превръща във все по-атрактивен фактор за развитие на бизнеса и индустрията. Като собственици на автентична баварска бирария със собствено производство на пиво хотел "Йегерхоф" е естествено продължение на любовта към храната и е за ценители на първокачественото пътуване и почивка, като ще засилва своята концепция за бизнес насоченост.

"Йегерхоф" е хотел от много висок клас. Защо се насочихте именно към тази категория? Това ли смятате за модерна бизнес тенденция с бъдеще на пазара?

- Съвременният гост не търси вече само съотношението цена/качество, за да направи съответния избор за хотелски обект. Профилът на пътуващия човек е динамично обогатяващ се и това, което е необходимо да му бъде предложено, е уникалност на продукта/услугата. За нас е от изключителна важност всеки гост да се чувства добре по време на престоя си. Ние залагаме на индивидуалното отношение чрез акцентиране върху това, което ни отличава от конкурентите, и предлагането му по начин, който привлича не само вниманието, но и сетивата на гостите.

Какво отличава хотел "Йегерхоф", кои са предимствата му в хотелския и туристическия бизнес в Пловдив?

- При изготвянето на концепцията за хотела от първостепенно значение за нас беше да посрещнем нуждите и да отговорим на очакванията на всеки гост, осигуряващи неговото спокойствие и пълноценна почивка. Стилният и елегантен архитектурен образ на сградата кореспондира и с атрактивния дизайнерски интериор. Това, което може да се открие в хотел "Йегерхоф", е истинска наслада за сетивата - обстановка, изградена с много внимание, естествени материали и дизайнерска намеса. Дизайнът на хотела е изпипан дори в най-малкия детайл и е естетично издържан във всичките 60 помещения от висок клас и с последни технологични удобства.

Организаторите на събития и мероприятия от своя страна също ще останат удовлетворени от самостоятелно обособения конферентен етаж, предоставящ 5 зали с различен капацитет - от 10 до 100 участници, с много естествена светлина и модерно аудио-визуално техническо обезпечаване, слънчево фоайе за кетъринг и прекрасна зелена тераса за чаша кафе или коктейлен аперитив, както и самостоятелно обособен работен кът.

Хотелът е оборудван и предлага най-модерни технологични удобства за своите гости. Кои от тях според вас най-активно ще привлекат избора на ценителите на ползотворно бизнес пътуване или комфортна почивка? Доколко възвръщаема е инвестицията в тях?

- Целта ни беше гостите да имат на разположение всичко, което биха очаквали в хотел от най-висок клас. Технологичните удобства са само допълнение към всичко, което е на разположение в помещенията ни за настаняване. Във всяка стая гостите ще открият богато зареден минибар, ютия с дъска за гладене, сейф, който побира лаптоп. Сто процента затъмняващи завеси, висококачествени ергономични матраци и шумоизолираните ни стаи гарантират спокойствието и пълноценната почивка.
Дигитализацията, която навлиза все по-широко в нашето ежедневие, позволява телевизорът в стаята да не е просто за гледане на определен канал. Гостите ни имат възможност от менюто му да си поръчат румсървиз от богатото меню на бирария Jägerhof, да си изберат филм от специален каталог с нови заглавия, да поръчат брандирани фен артикули, както и да си проверят сметката. Дори предлагаме дигитално меню с разнообразие от специални възглавници.

Вярваме, че в съвремието е все по-важно да се инвестира в технологии, които улесняват едновременно както гостите, така и екипа на хотела.

Върху коя целева група посетители се фокусирате и защо я предпочитате?

- Концепцията и местоположението на хотела позволяват той да бъде подходящ за широк кръг от гости. Хотелът освен подходящ за градски туризъм развива и своята бизнес насоченост. Конферентният ни център в комбинация с възможностите за обяд и вечеря, които бирария "Йегерхоф" предлага, е предпочитан избор и за много местни фирми, които нямат необходимост от настаняване. Вече се доказахме като предпочитан избор за семинари на големи компании, които избират нас за организиране на пълна няколкодневна програма, включваща настаняване на служителите, конферентна част, изхранване и кафе паузи.

Още със старта на хотел "Йегерхоф" дадохте заявка за развитието му и в областта на конгресния туризъм. Как реализирате тези възможности за бизнес насоченост, за утвърждаването му като подходяща дестинация за бизнес пътувания и конферентни събития?

- Предизвикателствата пред хотелите относно събитийния мениджмънт не са малко и са свързани отново основно с условията на пандемия.
Самостоятелно обособеният конферентен център е голямо удобство за организирането на всяко мероприятие и събитие, независимо от броя участници, осигурявайки изключително уютна и спокойна атмосфера. Всяка от 5-те напълно оборудвани и перфектно адаптирани конферентни зали в комбинацията с неподправено гостоприемство и високото ниво на професионализъм на екипа ни се превръща в подиум за конгресен успех.

Към комбинацията от интериор, удобства и атмосфера добавяме и първокласната ни селекция специализирано меню за мероприятия, за да гарантираме безспорен успех и удовлетвореност на участниците.

Коронавирусната пандемия ограничи провеждането на масови мероприятия като семинари, конференции, конгреси. Какви противоепидемични мерки се прилагат в хотела, за да се защитят участниците в събитията от възможно разпространение на вируса?

- Високите стандарти за почистване са развити в цялостната хигиенна стратегия на хотел Jägerhof, включваща допълнителна дезинфекция и правила за намаляване риска от заразяване. Това в допълнение с нововъведената мярка "зелен сертификат" позволява планираните събития да се проведат в напълно безопасна и стриктно организирана среда.

Какво ви предстои, какви са следващите ви планове за развитие на хотел "Йегерхоф"?

- В краткосрочен план - в рамките на годината, планираме още една - по голяма многофункционална зала, в която да могат да се провеждат конферентни събития за 250 души, както и тържества до 150 души. Залата ще има и удобен директен достъп, което ще позволи използването ѝ за голямо разнообразие от мероприятия. Въпреки ситуацията с пандемията забелязваме, че има търсене на пространства за провеждане на по-мащабни събития.

В дългосрочен план ще продължаваме да работим усърдно за утвърждаването на "Йегерхоф" като новия символ на град Пловдив в хотелиерския бранш.

Още от Капитал