Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Продажбите на "Смарт органик" са се повишили с над 36% през последното тримесечие

Българската компания за производство и търговия с биохрани е реализирала 13.6 млн. лв. приходи за периода, а за 2001 г. - 47.7 млн. лв.

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Приходите на "Смарт органик" само за последното тримесечие на миналата година са нараснали с над 36% до 13.6 млн. лв., а принос за това има и Amazon. Продажбите на дистрибутора и производител на биохрани нарастват и през собствените онлайн канали, но с по-бавен темп, показва официално съобщение на компанията. През ноември компанията излезе на борсата, където набра близо 6 млн. лв., а по капитализация стана една от най-големите на пазара.

Продажбите на компанията се увеличават както в България, така и чужбина. В портфолиото й са брандове като Roobar, биокурабийки Kookie Cat, Rookies, "Смарт органик" е вносител и на продуктите на американската Beyond Meat. Най-голям ръст за тримесечието компанията отчита при продажбите през платформата amazon.de - 1019% в сравнение с 2020 г., макар да не се дават точни числа. Твърде вероятно е високият ръст да се дължи и на по-ниска база от предходната година. Продажбите от собствените онлайн магазини на компанията - zelen.bg за България и smartorganic.com за ЕС, също се покачват с около 38% в сравнение с предходната година.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар