Unilever продължава опитите за разширяване на бизнеса чрез придобиване
Не е ясно дали компанията ще отправи нова оферта за подразделението за потребителски продукти на GSK


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Британската компания за потребителски стоки Unilever е решена да продължи опитите си за разширяване на бизнеса чрез придобиване на друга компания, става ясно от нейно съобщение. Преди няколко дни Unilever отправи оферта за потребителското подразделение на GlaxoSmithKline (GSK) на стойност 50 млрд. паунда, но тя беше отхвърлена.
Все още не е ясно дали английската компания ще направи ново, по-добро предложение към GSK. Дори и това да не се случи, то тогава компанията ще търси други възможности на пазара. "Бордът заключи, че бъдещата стратегическа посока на Unilever се крие в разширяване на присъствието в областта на здравето, красотата и хигиената", се казва в съобщението. В случай че придобиване на друга компания стане реалност, то английската компания планира да се освободи от хранителни марки, които не се представят на желаното ниво. "Съветът също така заключи, че големите придобивания трябва да бъдат придружени от ускорена продажба на марки и бизнеси с по-нисък растеж", добавят от компанията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.