Има ли печеливш в стрийминг войната между Disney, Netflix, Apple
Инвеститорите са ужасени, че големите разходи за съдържание може и да не си заслужават усилията
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Момиче - тийнейджър, което периодично се превръща в гигантска панда, е звездата на "Мей Червената панда (Turning Red)", анимационен филм за порастването от Disney, който трябва да излезе през следващия месец. Най-голямата медийна компания в света, която ще отпразнува стотния си рожден ден следващата година, не е тийнейджър. Но Disney преминава през някои неудобни промени, докато реорганизира бизнеса си на стойност 260 млрд. долара, който започва да се върти около едва двегодишното начинание, свързано с видео стрийминга.
Досега експериментът беше успешен. Услугата за стрийминг на компанията, Disney+, първоначално бе насочена към най-малко 60 млн. абонати за първите пет години, приключващи през 2024 г. Компанията достигна дотам за по-малко от 12 месеца, а сега се надява на 260 млн. абонати до тази дата. Боб Чапек, който пое поста главен изпълнителен директор точно преди пандемията, е убеден, че бъдещето на Disney е в стрийминг директно към потребителя, неговата "северна звезда". За Disney+ почти е гарантирано, че ще е сред оцелелите в безмилостния период на конкуренция, станал известен като стрийминг войни.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.