Новият брой: Пътят към Европа
Close

Има ли печеливш в стрийминг войната между Disney, Netflix, Apple

Инвеститорите са ужасени, че големите разходи за съдържание може и да не си заслужават усилията

Момиче - тийнейджър, което периодично се превръща в гигантска панда, е звездата на "Мей Червената панда (Turning Red)", анимационен филм за порастването от Disney, който трябва да излезе през следващия месец. Най-голямата медийна компания в света, която ще отпразнува стотния си рожден ден следващата година, не е тийнейджър. Но Disney преминава през някои неудобни промени, докато реорганизира бизнеса си на стойност 260 млрд. долара, който започва да се върти около едва двегодишното начинание, свързано с видео стрийминга.

Досега експериментът беше успешен. Услугата за стрийминг на компанията, Disney+, първоначално бе насочена към най-малко 60 млн. абонати за първите пет години, приключващи през 2024 г. Компанията достигна дотам за по-малко от 12 месеца, а сега се надява на 260 млн. абонати до тази дата. Боб Чапек, който пое поста главен изпълнителен директор точно преди пандемията, е убеден, че бъдещето на Disney е в стрийминг директно към потребителя, неговата "северна звезда". За Disney+ почти е гарантирано, че ще е сред оцелелите в безмилостния период на конкуренция, станал известен като стрийминг войни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар