Netflix отчете спад на потребителите за пръв път от десетилетие
Акциите на стрийминг гиганта се сринаха с 25% в следборсовата търговия


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Netflix отчете, че нетният брой на абонатите ѝ са намалели с 200 хил. през първото тримесечие на годината, и прогнозира, че още около 2 млн. потребители ще напуснат платформата през периода април - юни. Обявените резултати са неочаквани, тъй като компанията прогнозираше ръст с 2.6 млн. потребители, и слагат край на ерата на разрастване, продължила близо десетилетие. След новината акциите на стрийминг гиганта се сринаха с 25% в следборсовата търговия, съобщи Financial Times.
Компанията признава, че поддържането на ръста на абонатите е станало все по-трудно. Netflix обяснява забавянето отчасти с насищането най-големите пазари, но признава и влиянието на нарастващата конкуренция в лицето на стрийминг услугите на традиционни медийни групи като Disney, Warner Bros Discovery и Paramount. Заедно тези фактори са създали "препятствия за растежа на приходите", казаха от компанията. Отчетът бележи обрат в развитието на Netflix, която беше във възход по време на пандемията, но показа признаци на забавяне през последните периоди.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.