Spotify отчете 2 млн. повече абонати въпреки трудностите
Резултатите са по-скоро изключение сред започналия отлив от стрийминг платформите


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Spotify се похвали с 2 млн. повече абонати и 24% годишен ръст на приходите през първото тримесечие. Добрите резултати на музикалната стрийминг платформа идват въпреки загубените потребители поради оттеглянето ѝ от руския пазар. Шумът около подкаста на Джо Рогън и бойкотът на няколко известни изпълнители също не са успели да ударят растежа на компанията. Spotify прогнозира, че ще продължи да се разширява с още по-бързи темпове и ще прибави 5 млн. абонати през следващото тримесечие въпреки общия отлив от стрийминг услугите.
През първото тримесечие на годината Spotify отчита ръст на платените си абонати с 15% на годишна база до 182 млн., или с 2 млн. повече от предходното тримесечие. Месечните активни потребители са нараснали с 19% на годишна база и достигат 422 млн. в сравнение с 406 млн. в края на 2021 г. Въпреки трудностите през последното тримесечие увеличенията са съпоставими с тези от предходните периоди, а отчетените приходите за януари - март достигат 2.7 млрд. евро.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.