България може да е сред първите държави в Европа, която да замени традиционните цигари с бездимни алтернативи
Стратегията на "Филип Морис Интернешънъл" е до 2025 г. 50% от приходите на компанията да идват от бездимни продукти


Съдържание от "Филип Морис Интернешънъл"

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
България може да се превърне в една от първите държави в Европа, която след време да замени изцяло традиционните цигари с бездимни алтернативи. Думите са на Томазо Ди Джовани, вицепрезидент "Международни комуникации" във "Филип Морис Интернешънъл", според когото много от българските пушачи вече са избрали бездимните алтернативи на компанията, и то само пет години след дебюта им на пазара в страната.
Бездимните алтернативи са основна част от стратегията за трансформация на бизнес модела на "Филип Морис Интернешънъл". Групата е инвестирала над 9 млрд. долара и близо 1000 учени и инженери работят в посока развитието на иновации, благодарение на които пълнолетните пушачи могат да преминат към бездимни алтернативи на цигарите. Целта е до 2025 г. 50% от приходите от продажби на "Филип Морис Интернешънъл" да идват от бездимни продукти.
България може да се превърне в една от първите държави в Европа, която след време да замени изцяло традиционните цигари с бездимни алтернативи. Думите са на Томазо Ди Джовани, вицепрезидент "Международни комуникации" във "Филип Морис Интернешънъл", според когото много от българските пушачи вече са избрали бездимните алтернативи на компанията, и то само пет години след дебюта им на пазара в страната.
Бездимните алтернативи са основна част от стратегията за трансформация на бизнес модела на "Филип Морис Интернешънъл". Групата е инвестирала над 9 млрд. долара и близо 1000 учени и инженери работят в посока развитието на иновации, благодарение на които пълнолетните пушачи могат да преминат към бездимни алтернативи на цигарите. Целта е до 2025 г. 50% от приходите от продажби на "Филип Морис Интернешънъл" да идват от бездимни продукти.
"Най-добрият начин да убедиш някого в ползите на продукти като нашия е да си в постоянен диалог с обществото, представяйки научни факти и осигурявайки достъп до достоверна информация", коментира Ди Джовани, според когото България може да е една от първите страни в Европа, където след 10-15 години цигарите ще са само спомен.