Новият брой:
Първият опит за ротационен кабинет в България

България може да е сред първите държави в Европа, която да замени традиционните цигари с бездимни алтернативи

Стратегията на "Филип Морис Интернешънъл" е до 2025 г. 50% от приходите на компанията да идват от бездимни продукти

Томазо Ди Джовани, вицепрезидент "Международни комуникации" във "Филип Морис Интернешънъл"
Томазо Ди Джовани, вицепрезидент "Международни комуникации" във "Филип Морис Интернешънъл"
Томазо Ди Джовани, вицепрезидент "Международни комуникации" във "Филип Морис Интернешънъл"
Томазо Ди Джовани, вицепрезидент "Международни комуникации" във "Филип Морис Интернешънъл"
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

България може да се превърне в една от първите държави в Европа, която след време да замени изцяло традиционните цигари с бездимни алтернативи. Думите са на Томазо Ди Джовани, вицепрезидент "Международни комуникации" във "Филип Морис Интернешънъл", според когото много от българските пушачи вече са избрали бездимните алтернативи на компанията, и то само пет години след дебюта им на пазара в страната.

Бездимните алтернативи са основна част от стратегията за трансформация на бизнес модела на "Филип Морис Интернешънъл". Групата е инвестирала над 9 млрд. долара и близо 1000 учени и инженери работят в посока развитието на иновации, благодарение на които пълнолетните пушачи могат да преминат към бездимни алтернативи на цигарите. Целта е до 2025 г. 50% от приходите от продажби на "Филип Морис Интернешънъл" да идват от бездимни продукти.

България може да се превърне в една от първите държави в Европа, която след време да замени изцяло традиционните цигари с бездимни алтернативи. Думите са на Томазо Ди Джовани, вицепрезидент "Международни комуникации" във "Филип Морис Интернешънъл", според когото много от българските пушачи вече са избрали бездимните алтернативи на компанията, и то само пет години след дебюта им на пазара в страната.

Бездимните алтернативи са основна част от стратегията за трансформация на бизнес модела на "Филип Морис Интернешънъл". Групата е инвестирала над 9 млрд. долара и близо 1000 учени и инженери работят в посока развитието на иновации, благодарение на които пълнолетните пушачи могат да преминат към бездимни алтернативи на цигарите. Целта е до 2025 г. 50% от приходите от продажби на "Филип Морис Интернешънъл" да идват от бездимни продукти.

"Най-добрият начин да убедиш някого в ползите на продукти като нашия е да си в постоянен диалог с обществото, представяйки научни факти и осигурявайки достъп до достоверна информация", коментира Ди Джовани, според когото България може да е една от първите страни в Европа, където след 10-15 години цигарите ще са само спомен.