Danone съкращава продуктовата гама заради намаленото търсене

Компанията иска да намали разходите в резултат на високата инфлация

Супермаркетите, магазините и производителите на пакетирани храни се опитват да се справят с нарастващите разходи
Супермаркетите, магазините и производителите на пакетирани храни се опитват да се справят с нарастващите разходи
Супермаркетите, магазините и производителите на пакетирани храни се опитват да се справят с нарастващите разходи    ©  Reuters
Супермаркетите, магазините и производителите на пакетирани храни се опитват да се справят с нарастващите разходи    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • Френската компания ще намали различните опаковки на един и същи продукт.
  • Инфлацията удря производителите по цялата верига.
  • Покачването в цените намалява и потребителската активност.

Френският гигант в хранителната сфера Danone е взел решението да намали продуктовата си гама, като целта на този ход е да се намалят разходите на компанията. Тя е изправена пред сериозни затруднения заради инфлацията, която намалява оперативните маржове, както и желанието на потребителите да пазаруват.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове