Danone съкращава продуктовата гама заради намаленото търсене
Компанията иска да намали разходите в резултат на високата инфлация


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- Френската компания ще намали различните опаковки на един и същи продукт.
- Инфлацията удря производителите по цялата верига.
- Покачването в цените намалява и потребителската активност.
Френският гигант в хранителната сфера Danone е взел решението да намали продуктовата си гама, като целта на този ход е да се намалят разходите на компанията. Тя е изправена пред сериозни затруднения заради инфлацията, която намалява оперативните маржове, както и желанието на потребителите да пазаруват.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.