TikTok се отказва да разширява електронната си търговия в Европа и САЩ
Компанията представи продажби по лайвстрийм в Англия миналата година, но успехът на приложението е малък


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- TikTok се отказа да разширява продажбите по лайвстрийм.
- Ниският успех на приложението в Обединеното кралство седи зад решението.
- Комисарят на Федералната комисия по комуникациите Брендън Кар призова Apple и Google да премахнат TikTok от техните магазини за приложения.
Китайското приложение за споделяне на кратки видеа TikTok обяви, че изоставя плановете си за разширяване на бизнеса си с електронна търговия в Европа и САЩ. Новината идва малко повече от година след като компанията представи TikTok Shop на територията на Обединеното кралство, като незадоволителните резултати са причината за отказа от разширяване.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.