Публичното предлагане на "Фешън съплай" се оказа неуспешно
Благоевградската фирма не успя да пласира минимума от 500 хил. акции с цена от 6.5 лв на BEAM


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Първичното публично предлагане на "Фешън съплай", което се проведе в сряда, се оказа неуспешно. Благоевградската компания от текстилния сектор се целеше да пласира на фондовата борса 651 хил. акции на цена от 6.5 лв., с което да набере 4 млн. лв., като прагът за успех бе пласирането на поне 500 хил. акции. Според данни на БФБ по време на предлагането в сряда са извършени 30 сделки с обем от 12 хил. лота.
Преди IPO-то Димитър Стойков, главен изпълнителен директор на Fashion Supply, заяви, че планира да вложи и собствени средства, за да преследва разширяване на бизнеса. Според Стойков компанията планираше създаването на собствен бранд, закупуването машини и увеличаване на производството.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.