По-зелена бира. Цена 30 млн. лв.

Мениджъри от трите най-големи производителя - "Карлсберг", "Загорка", "Каменица", за екопроектите си: по-малко вода и енергия, рециклиране, солари и биогаз

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

През последните пет години българските производители на бира са инвестирали приблизително 30 млн. лева в проекти, чиято цел е да намалят потреблението на ресурси и да подобрят екоотпечатъка на индустрията, отчита Съюзът на пивоварите в България.

"Българската бира е произведена по отговорен към природата и ресурсите начин и българската пивоварна индустрия отдава огромно значение на станалите толкова популярни напоследък концепции за "устойчиво развитие" и "кръгова икономика". А това интересува модерния любител на пивото, който става лидер във формирането на новата зелена култура", коментира за "Капитал" Ивана Радомирова, изпълнителен директор на браншовата организация.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.