Nike печели позиции в женския футбол благодарение на националите на Англия
Компанията навлезе късно в мъжката игра и не иска да допуска същата грешка втори път


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- Американската компания спонсорира новия европейски шампион в женския футбол от години
- Стойността на Английския национален отбор се покачи драстично в последната година
- Компанията навлезе в мъжкия футбол късно в сравнение с конкурентите си - след световното през 1994 г.
Английският национален отбор спечели Европейското първенство по футбол за жени. Отборът мигновенно се превърна в национален герой, след като успя да постигне нещо, което мъжкият отбор все още не е. Новата популярност на отбора естествено води със себе си и увеличен маркетингов интерес, което е изключително печелившо за компаниите, които вече са се асоциирали с групата от футболистки.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
След като се говори за женски футбол, то следва да се говори за националки, а не за национали ...
Оправете си заглавието.
Големи напъни да ни облъчите с тази малоумщина. Интерес обаче - нулев. Другия път може да пробвате с младежки кърлинг или гмуркане във варненското фекално езеро
До коментар [#1] от "ivangabrovo":
Официално женският род отпадна от множество професии, може би и тук така...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.