🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Как компании да продават на американците

Най-големият потребителски пазар в света - САЩ, предлага неограничени възможности за българските производители. Кои са стъпките и какви са разходите, обясняват от AmCham

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • Огромният пазар на САЩ предлага неограничени възможности за българските производители.
  • Навлизането там изисква време и средства, но има варианти за всякакви бюджети.
  • Липсата на национална реклама и непознаването на България остават основна спирачка.

"Американският пазар има огромен потенциал, но е така регулиран, че реално трябва да продадем продукта си три пъти - първо на вносител, после на дистрибутор и след това на търговец на дребно, за да стигнем до крайния клиент", казва Биляна Маринова, съсобственик и управител на семейната винарна "Шато Бургозоне", и обобщава предизвикателствата пред българските компании, решили да навлязат на пазара в САЩ.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tsb00482740 avatar :-|
    tsb00482740

    Когато има желание и осигурен ресурс/бюджет, тогава начини за навлизане на пазара се намират лесно. Естествено трябва и продукта да е качествен и на добра цена. Другото влиза в рамките на поговорката "с трици маймуни да ловиш".

    Нередност?
Нов коментар