Как компании да продават на американците
Най-големият потребителски пазар в света - САЩ, предлага неограничени възможности за българските производители. Кои са стъпките и какви са разходите, обясняват от AmCham
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- Огромният пазар на САЩ предлага неограничени възможности за българските производители.
- Навлизането там изисква време и средства, но има варианти за всякакви бюджети.
- Липсата на национална реклама и непознаването на България остават основна спирачка.
"Американският пазар има огромен потенциал, но е така регулиран, че реално трябва да продадем продукта си три пъти - първо на вносител, после на дистрибутор и след това на търговец на дребно, за да стигнем до крайния клиент", казва Биляна Маринова, съсобственик и управител на семейната винарна "Шато Бургозоне", и обобщава предизвикателствата пред българските компании, решили да навлязат на пазара в САЩ.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Когато има желание и осигурен ресурс/бюджет, тогава начини за навлизане на пазара се намират лесно. Естествено трябва и продукта да е качествен и на добра цена. Другото влиза в рамките на поговорката "с трици маймуни да ловиш".
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.