Sofia Hotels Management: ново начало за събитийния мениджмънт и туризъм

Адриана Ангелова - директор "Бизнес развитие" на Sofia Hotels Management

Адриана Ангелова - директор "Бизнес развитие" на Sofia Hotels Management
Адриана Ангелова - директор "Бизнес развитие" на Sofia Hotels Management
Адриана Ангелова - директор "Бизнес развитие" на Sofia Hotels Management
Адриана Ангелова - директор "Бизнес развитие" на Sofia Hotels Management
Адриана Ангелова се присъединява към екипа на Sofia Hotels Management през септември 2022 като директор "Бизнес развитие" за трите хотела на НИКМИ АД.

Завършва специалност "Туризъм" в УНСС, но обича да казва, че е усъвършенствала лидерските си умения и управленски компетенции в "университета" на Hilton. През годините преминава през различни позиции в отдел продажби на веригата "Хилтън", докато не оглави търговските отдели на обектите в София и Букурещ. През 2017 поема ръководството на търговския отдел на една от големите български компании за управление на туристически активи и ръководи търговските отдели на 7 обекта в цяла България.

Приема предизвикателството да се включи в екипа на Sofia Hotels Management като директор "Бизнес развитие", където поема ръководството на Grand Hotel Millennium Sofia и Grand Hotel Sofia и координира процеса по откриването на новия инвестиционен проект на НИКМИ АД - Kings' Valley Medical & Spa Hotel, който се очаква да отвори до края на годината в Казанлъшки минерални бани в гр. Казанлък.

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Адриана Ангелова се присъединява към екипа на Sofia Hotels Management през септември 2022 като директор "Бизнес развитие" за трите хотела на НИКМИ АД.

Завършва специалност "Туризъм" в УНСС, но обича да казва, че е усъвършенствала лидерските си умения и управленски компетенции в "университета" на Hilton. През годините преминава през различни позиции в отдел продажби на веригата "Хилтън", докато не оглави търговските отдели на обектите в София и Букурещ. През 2017 поема ръководството на търговския отдел на една от големите български компании за управление на туристически активи и ръководи търговските отдели на 7 обекта в цяла България.

Приема предизвикателството да се включи в екипа на Sofia Hotels Management като директор "Бизнес развитие", където поема ръководството на Grand Hotel Millennium Sofia и Grand Hotel Sofia и координира процеса по откриването на новия инвестиционен проект на НИКМИ АД - Kings' Valley Medical & Spa Hotel, който се очаква да отвори до края на годината в Казанлъшки минерални бани в гр. Казанлък.

Какви възможности за събитиен бизнес предоставят хотелите в групата на Sofia Hotels Management? Какви са новостите?

- Grand HotelSofia и GrandHotelMillenniumSofia са едни от емблематичните обекти в града. И двата хотела успяват да предложат изключителен туристически продукт, без еквивалент в София.

Малкото бижу на компанията - GrandHotel Sofia, доказа след отпадането на мерките за ковид-19, че е предпочитана локация както на българските организатори, така и на международните компании за събития. Със своя неподражаем стил, който все по-рядко се среща, хотелът предлага автентична обстановка и царствен уют на нашите гости и партньори. В забързаното ни ежедневие тази класическа атмосфера предразполага за организирането на по-бутикови и лични събития.

От друга страна, неповторимият GrandHotelMillenniumSofia, който изцяло промени пейзажа на конферентния бизнес в България, предлага необятни възможности за мащабни национални и международни мероприятия в различен формат. Със своите 5000 м² и 14 мултифункционални зали забележителният Міllеnnіum Міlеѕtоnе Соnvеntіоn Сеntеr отговаря на търсенето на модерния event organizer и позволява гъвкавост и креативност при организацията на всяко събитие.

Новото предизвикателство, пред което сме изправени, е откриването на Kings'ValleyMedical&SpaHotel в Казанлък, където искаме да пренесем добрите практики и заедно с професионалистите на място да създадем нов продукт, който да преначертае картата на събитийния туризъм в България.

Кои са предимствата на вашите хотели в събитийния бизнес и какво ви отличава от конкуренцията?

- И трите хотела имат своята неподражаема идентичност, заради което успяваме да предложим най-подходящите условия на нашите клиенти и да отговорим на техните очаквания и изисквания. Разнообразието от зали с естествена светлина, авторските менюта на нашите главни готвачи и големите и просторни стаи и в трите обекта със сигурност ни отличават от други хотели, но основната ни отличителна характеристика са хората.

Решението ни да инвестираме в екипа на компанията носи преимущества в дългосрочен план. Работим по няколко програми за обучение на човешките ресурси и се стараем да насърчаваме всеки член на екипа, да му предложим възможности за растеж в компанията и да поощряваме неговите идеи и таланти. Убедени сме, че това е правилната посока за развитие на бизнеса, защото това е бизнес, който се основава на работа на хора с хора, за хора.

Какво е съотношението на събитията във вашия хотел - на живо, онлайн, хибридни? Какъв е трендът след отпадане на противоепидемичните мерки?

- В момента онлайн събитията са по-скоро изключение. Събитийната индустрия се завърна с пълна сила и е по-скоро в нормалния си темп, като очакванията са да надхвърли нивата от преди пандемията. Дългият период на работа в дистанционен режим, желанието на хората да се социализират, да възстановят личния контакт на живо и да оставят настрана екраните дадоха силен тласък на събитията на живо. Разбира се, все още има делегати, които предпочитат хибридни събития, но забелязваме, че тази тенденция намалява.

Какви инвестиции направихте в последните години, за да стимулирате провеждането на събития в хотела?

- И в трите обекта се стремим да инвестираме в доказали се софтуерни решения, с които едновременно да оптимизираме работата на екипите и да улесним максимално нашите гости, клиенти и партньори. В момента работим с десетки софтуери, които ни позволяват да сме по-гъвкави и организирани и да имаме по-бърза координация между различните звена в хотела. Така съумяваме да отговорим на високите очаквания на нашите гости и да им предложим персонализирана услуга спрямо техните нужди.

Кои са основните предизвикателства пред вашия бизнес в момента?

- След рестарта на събитийната индустрия се забелязва промяна в сроковете при организация на мероприятия от всякакъв тип. Хората и компаниите свикнаха да планират всичко в по-кратки срокове, за да се застраховат. Този начин на работа се задържа и след прекратяването на противоепидемичните мерки и, изглежда, ще продължи, докато всичко съвсем се нормализира. Гледаме на това като промяна в динамиката, към която следва да се приспособим. Скъсяването на сроковете за организация води до трансформация на много от моделите на работа в хотелиерството и управлението на кадри, но приемаме тази промяна като възможност за иновации и възможност за растеж.

Каква е вашата формула за успех в събитийната индустрия?

- За мен ключът към успеха се крие в софтуерa. Няма успешен лидер без екип. Вярвам, че най-ефикасната формула за успех е изграждането на екип от професионалисти, мотивирани за постигането на обща цел, които имат възможност за изява и личностно и кариерно развитие.

За повече информация и резервации:

Email: [email protected]

Phone: +359 2 445 67 89