Future е новата дигитална агенция в комуникационната група на Human

Творческата агенция се стреми да разшири бизнеса си

(от ляво надясно) Творческият директор на Future Ангел Ангелов, съдружниците в Human Александър Братимиров, Никола Цанон и Константин Трендафилов и ръководителят на стратегическото звено Кристина Петрова
(от ляво надясно) Творческият директор на Future Ангел Ангелов, съдружниците в Human Александър Братимиров, Никола Цанон и Константин Трендафилов и ръководителят на стратегическото звено Кристина Петрова
(от ляво надясно) Творческият директор на Future Ангел Ангелов, съдружниците в Human Александър Братимиров, Никола Цанон и Константин Трендафилов и ръководителят на стратегическото звено Кристина Петрова    ©  Надежда Чипева
(от ляво надясно) Творческият директор на Future Ангел Ангелов, съдружниците в Human Александър Братимиров, Никола Цанон и Константин Трендафилов и ръководителят на стратегическото звено Кристина Петрова    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Творческата агенция е разширила екипа си двойно за последната година, формирайки вътрешни продуцентско и стратегическо звена.
  • Дигитална Future е последното попълнение под шапката на Human, която цели да профилира фокуса на работа в двете агенции.
  • От ръководството на групата възнамеряват да развиват бизнеса и в сферата на медийното планиране.

От началото на октомври младата творческа агенция Human разшири дейността си с дигиталното звено Future и така се превръща в нова комуникационна група на българския рекламен пазар. Агенцията Future има екип от четирима души, изцяло нови лица в състава на групата и работи с няколко клиента, сред които и международният хостинг доставчик WPX. Звеното ще се ръководи от Ангел Ангелов, а позицията му ще е на творчески директор.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Темата накратко
  • Творческата агенция е разширила екипа си двойно за последната година, формирайки вътрешни продуцентско и стратегическо звена.
  • Дигитална Future е последното попълнение под шапката на Human, която цели да профилира фокуса на работа в двете агенции.
  • От ръководството на групата възнамеряват да развиват бизнеса и в сферата на медийното планиране.

От началото на октомври младата творческа агенция Human разшири дейността си с дигиталното звено Future и така се превръща в нова комуникационна група на българския рекламен пазар. Агенцията Future има екип от четирима души, изцяло нови лица в състава на групата и работи с няколко клиента, сред които и международният хостинг доставчик WPX. Звеното ще се ръководи от Ангел Ангелов, а позицията му ще е на творчески директор.

Собствениците на групата посочват като основна причина за обособяване на новата агенция необходимостта от по-голямо дигитално звено и тясното профилиране на Human като творческа агенция. "Human няколко пъти е канена на конкурси за дигитална агенция. С времето обаче решихме, че трябва да се придържаме към нашия фокус, който винаги е бил пълно обслужване и традиционна реклама. Когато има дигитален конкурс, вече ще участваме с нашия дигитален авангард Future", коментира пред "Капитал" творческият директор и съосновател в групата Константин Трендафилов.

С фокус към дигиталния криейтив

"Отдавна се преекспонира с твърдението, че "кралят е съдържанието", но все по-малко се влага това в работата на дигиталните агенции у нас. Всички мерят резултатите си в импресии, които просто преминават през потребителските очи. Това са кухи импресии, които ние няма да гоним. Идеята зад Future е работата й да ти остави хубаво впечатление за дълго време", категоричен е Ангел Ангелов, творчески директор в новата агенция.

Професионалният му опит е преминал през дигиталната агенция Digital ID на позиция творчески лийд и през EGT Digital в ролята на маркетинг директор. В екипа му в новата Future има още трима души на позициите акаунт мениджър, арт директор и копирайтър.

Мнението на Ангелов споделят и собствениците на групата. Според Александър Братимиров "има глад за дигитална агенция, която не се фокусира върху това колко се спонсорира даден пост и в кои канали". "Идеята изглежда изостава назад. Нещо, което ние видяхме като възможност да дадем на пазара", допълва той. Future ще оперира като отделно юридическо лице "Фючър криейтив груп", в която 50% държи Константин Трендафилов, а със съответно 30% и 20% са Александър Братимиров и Никола Цанов.

Future в близкото бъдеще

Към момента новата агенция на Human обслужва дигиталното присъствие на клиентите "Тандем" и "Водка Флирт", както и международния хостинг доставчик WPX. От агенцията продължават да преговарят с други клиенти, чийто имена засега не споменават. "Искаме да се появим на сцената, да си направим място и да изградим име. Ще се целим най-малко в локалните фестивали и ще търсим място сред първите десет агенции на пазара", казва творческият директор на Future за бизнес плановете на агенцията през следващата година.

Творческият директор на Human Константин Трендафилов е красноречив за плановете на групата през 2023 г. "Първият път, когато кандидатствахме на ФАРА, станахме трети, вторият станахме втори, мисля че целта ни за догодина е доста очевидна. Цел са ни и някои по-големи международни фестивали, както и да разраснем портфолиото си".

Групата постоянно увеличава и екипа си. "Human миналата година се състоеше от осем души, а към момента в агенцията работят 16 човека. Във Future работят четирима душа, като в скоро време се очаква екипът да се разшири с още един човек. В стратегическото ни звено, ръководено от Кристина Петрова, има други трима, както и четири човека в продуцентското ни студио Human Productions", казват от групата.

Human разполага и със самостоятелно продуцентско звено Human Productions. Разрастването на бизнеса, увеличава и клиентите на отдела, ръководен от Никола Цанов. По думите му Human Productions вече се е превърнала в самостоятелна продуцентска къща със свои клиенти. Наскоро от групата са заснели реклама за Kaufland Германия. Продуцентско звено продължава да оперира под юридическото лице "Хуман адвъртайзинг". Създадена през август миналата година, компанията само за пет месеца отчита приходи в размер на 650 хил. лв. Очакванията на екипа са през 2022 г. бизнесът да порасне над три пъти.

Human наскоро получи номинация на европейските награди Effie в категория "Положителна промяна - търговски марки". Целите на екипа за близкото бъдеще включват и разширяване на бизнеса в сферата на медийното планиране и формиране на още звена и агенции под шапката на Human. Целят се към международните пазари и международни клиенти.